سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نام پسر تازه به دنیا آمده کایلی جنر و تراویس اسکات فاش شد

کایلی جنر در روز جمعه 11 فوریه در استوری اینستاگرام نام پسر تازه متولد شده خودش و تراویس اسکات را فاش کرد: Wolf Webster.

او که دومین فرزندش را در 2 فوریه به دنیا آورد، چهار روز بعد  به دنیا آمدن او را  اعلام کرد و عکسی از دست خودش را در کنار تاریخ تولد و قلب آبی  منتشر کرد.

استورمی خواهر بزرگتر وولف رابطه ویژه ای با هم دارند : تولد استورمی فقط یک روز جلوتر از تولد برادرش 1 فوریه است. بنابراین،  فوریه ماه پر از عشق (و جشن‌های تولد بیش از حد!) برای خانواده جنر وبستر خواهد بود.

در ماه سپتامبر بود که کایلی، 24 ساله، و تراویس، 30 ساله، خبر بارداری را با ویدئویی دلگرم کننده  در اینستاگرام منتشر کردند.

پارتنر کایلی , تراویس در همه مراحل کنارش بوده است. این خودی خاطرنشان کرد: “تراویس در کنار او بوده و در دوران بارداری  از او بسیار حمایت کرده است.” آنها قطعا جدایی ناپذیر بوده اند و به یکدیگر تکیه کرده اند. هر دو برای آمدن بچه هیجان زده هستند.”

در مورد استورمی او بیصبرانه منتظر بود تا خواهر یا برادرش را ببیند. این منبع توضیح داد: “او کاملا  از موضوع آگاهه و خیلی هیجان زده است.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا