سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

Scarlette Archer برنامه”Emmerdale” برای دروغNell معما طرح کرد

“Scarlette Archer اسکارلت آرچر در برنامه”Emmerdale” معمایی  طرح کرد!

طرفداران برنامه «اِمردل»”Emmerdale” از اینکه در نهایت دیدند که هفته قبل Scarlette Archer دروغ های نِل فرفکس”Nell Fairfax” از هم باز و حل شد ، شوکه و یه جورایی هیجان زده شدند . اما آن ها باید می‌دیدند که ظاهراً در تمام مدت در حال جلو آمدن بود .

با اینکه برنامه چیز های جزئی را از دست داده است که
نِل فرفکس”Nell Fairfax” قابل اعتماد نبود ،
اسکارلت آرچر”Scarlett Archer” (کسی که نقش را بازی کرد) هم عمداً به ما معما هایی را داد که می‌گفت نِل فرفکس “Nell Fairfax” کسی که به نظرش می‌رسید نبود .

اسکارلت آرچر “Scarlett Archer” در یادآوری درباره‌ی دورانی که در دره”Dales” گذرانده بود توضیح داد که برای بازی کردن یک نقش رویایی و لذت بخش ، او مجبور بود که نقش کسی را که دارد بازیگری می‌کند را بازی کند .
( خیلی در درجه ‌ی بالایی است . )

اسکارلت آرچر “Scarlett Archer” آشکار کرد :« من به عنوان کسی عمل می‌کنم که در حال نقش بازی کردن است بنابراین صحنه هایی وجود دارند که در آن جا
نِل فرفکس”Nell Fairfax” با هدف می‌تواند ناراحت شود و گریه کند و ما یه جورایی می‌توانیم بگوییم که آن ها اشک تمساح هستند !»

اسکارلت آرچر “Scarlett Archer” تأیید کرد که او نمی‌خواست که با
نِل فرفکس”Nell Fairfax” صحنه های احساسی که خیلی واقعی به نظر بیاید را ایجاد کند بنابراین بینندگان می‌توانند به عقب نگاه کنند و جواب معما ها را کشف کنند .

اسکارلت آرچر”Scarlett Archer” اضافه کرد :« این خوبه که اون ایده و
اشاره های کوچک را داشته باشیم که یک چیز کاملاً درست نیست .»

در حالی که این ممکن است (یا ممکن نیست) یک مسئله‌ی غافلگیر کننده نباشد
که دروغ های نِل فرفکس”Nell Fairfax” را درباره‌ی دختر ِ
اسکارلت آرچر”Scarlett Archer” ، بارداری او و حتی اعتیاد واضح او ، ببینیم .
این مسئله برای خود اسکارلت آرچر”Scarlett Archer” یک شوک محسوب نشد .

اسکارلت آرچر “Scarlett Archer” گفت :« از اولین روز فیلمبرداری ، در حقیقت من می‌دانستم که چه اتفاقی قرار است رخ دهد و تمام گروه فیلمبرداری و بازیگری و کارکنان در تمام مدت این مسیر متوجه موضوع شدند . این موضوع برای همه یک غافلگیری خوبی بود ‌.»

برنامه «اِمردل»”Emmerdale” هرشب هفته در ساعت هفت در «آی‌تی‌وی»”ITV” بر روی آنتن می‌رود ، به همراه یک قسمت اضافه که سه شنبه ساعت هشت شب پخش می‌شود .

 

 

Scarlette ArcherScarlette ArcherScarlette ArcherScarlette Archer

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا