سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ارکان پتک کایا در نهایت پاسخ داد؛ من مشکل کنترل خشم ندارم!..

این بازیگر که با انتشار اخباری مبنی بر مصرف گهگاه مشروبات الکلی و رفتارهای پرخاشگرانه سر تیتر خبرها شده، مهمان برنامه بیر بیر با حضور فاتح آلتایلی از Bloomberg HT بود. این بازیگر در این برنامه صحبتهای واضحی درباره زندگی خصوصیش کرد.

پتک کایا  اعتراف کرد مشکل نوشیدن  الکل دارد و برای معالجه به روسیه رفته بود. او گفت: برای مشکل الکلی به روسیه رفتم. مغزم را سوزاندند! دکتربه من آمپول زد و گفت بعد از این آمپول، 24 ساعت می‌خوابی و دیگر نمی‌خواهی مشروب بخوری. من در واقع 24 ساعت بعد از تزریق خوابیدم و بعد از بیدار شدن هیچ نوشیدنی نمی خواستم.  این پروسه 6 ماه طول کشید.»

پتک کایا همچنین در مورد ماجراجویی بازیگریش در این برنامه صحبت کرد. او گفت :  «من تئاتر خواندم. من هیچ استعدادی نداشتم، می خواستم کارمند شوم. یک روز، دختری را در ایستگاه اتوبوس در آلتینیول، کادیکوی دیدم. او سوار اتوبوس شد و منم دنبالش رفتم. ما  با هم ملاقات کردیم. او تئاتر بازی می کرد و من را هم  به تمرین دعوت کرد. چند بار رفتم , یک روز یکی از بازیگرها نیامد. به من گفتند: «می‌توانی این  دیالوگ را بخوانی؟» من روی صحنه رفتم. چیزی در درون من اتفاق افتاد. گفتم: «من نمی‌خواهم کارمند شوم، من یک بازیگر می‌شوم»

او ادامه داد :«من 17 ساله بودم. تئاتر تا آن روز در زندگی من جایی نداشت. درس خواندم . برای دوری از خانواده و آزاد بودن در آزمون هنرستان در اسکی‌شهیر شرکت کردم و قبول شدم. شانس با من بود، اما من هم سخت کار کردم.»

این هنرپیشه معروف که گفته بود در گذشته اشتباهاتی داشته ، گفت: به من می گویند مشکل کنترل خشم دارم. نه. در واقع، من فکر نمی‌کنم که آدم بدی باشم. من کمی مشروب می خوردم و  البته اشتباهاتم به خاطر آن بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا