سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینما و تلویزیونمجله سینمایی

لی آیزاک چانگ پروژه Your Name را ترک کرد

[ad_1]

کارگردان فیلم Minari یعنی لی آیزاک چانگ راه خود را از دو کمپانی پارامونت و Bad Robot با لایواکشن اقتباسی Your Name جدا کرد.

منابع تایید کرده‌اند که تداخل برنامه‌ریزی سرانجام منجر به جدا شدن لی آیزاک چانگ (Lee Isaac Chung) از پروژه شد.

منابع آگاه می‌گویند که پارامونت سریعا برای یافتن جانشین چانگ اقدام کرده‌ و با چندین نامزدن بالقوه برای این جایگاه تماس گرفته‌ است. درام Minari از چانگ در سال گذشته مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، در جشنواره ساندنس درخشید و حرکت خود را تا نامزدی بهترین فیلم اسکار امسال ادامه داد.

جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) از کمپانی Bad Robot به همراه گنکی کاوامورا (Genki Kawamura) تهیه‌کنندگی این لایواکشن را بر عهده خواهند داشت. کمپانی Toho توزیع فیلم در ژاپن و کمپانی پارامونت پخش آن را در سایر مناطق بر عهده دارند.

انیمه اصلی Your Name هنوز یکی از بزرگترین آثار موفق ژاپن می‌باشد و تنها در ژاپن به فروشی معادل ۳۰۳ میلیون دلار رسیده است. وقتی حق پخش این انیمه در سال ۲۰۱۷ به خارج از کشور ژاپن رسید، بلافاصله به یکی از داغ‌ترین حق پخش‌های بازار تبدیل شد. با توجه به این که آبرامز از طرفداران بزرگ نسخه اصلی بود، کمپانی‌های پارامونت و Bad Robot برای دستیابی به حق امتیاز این فیلم به سرعت اقدام کردند.

منبع: Deadline

.
نقل از سینما-فارس

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا