سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

امنیت کندال جنر پس از دستگیری مردی که قصد تجاوز و تعدی را داشت ، افزایش یافت

روز چهارشنبه ، اول آوریل ، مدارک دادگاه نشان می دهد کندال جنر خواستار صدور دستگیری مردی شد که متهم به تعدی به منزل او در نزدیکی خانه اش بود.

کندال جنر پس از نزدیک شدن بیش از حد یک فرد غریبه به خانه اش ، در حال بالا بردن امنیتش است.

اداره کلانتری  لس آنجلس به E نیوز گزارش داد که فردی را  در حدود ساعت 2 بامداد به وقت محلی روز یکشنبه ، 28 مارس به دلیل تجاوز و تعدی به خانه جنر بازداشت کرده است. 

به گفته TMZ این فرد  متجاوز  هنگام فریاد زدن نام کندال شروع به کوبیدن  به در و  پنجره ها کرده است. این فرد بعداً سعی می کند در استخر این سوپر مدل لباسهایش را در بیاورد.. 

گرچه کندال در جریان این حادثه آسیب ندید ، منابع نزدیک به او می گویند کندال درحال افزایش اقدامات امنیتی پس از این حادثه  است. در مورد متجاوز ادعایی ، پلیس می گوید که او قبلاً به دلیل پروتکل های COVID-19 از زندان آزاد شده است.

یک منبع نزدیک به کندال  گفت: “کندال امنیت را افزایش داده و تیم بزرگ امنیتی در خانه اش دارد”. همه احساس می کنند که همیشه به یک حضور امنیتی بزرگ نیاز دارند و می توانند دوباره چنین چیزی اتفاق می افتد برای همه آنها بسیار ترسناک و ناراحت کننده بوده است. “

اوایل این هفته ، E! نیوز تأیید کرد که وکلای کندال برای گرفتن حکم بازداشت علیه شخص دیگری  شکایت کرده اند.

طبق اسناد دادگاه به دست آمده توسط TMZ ، کندال ادعا کرد که یک کارآگاه LAPD به او گفته که  مردی 24 ساله اسلحه گرم غیرقانونی خریده و قص داشته با آن اول به کندال شلیک کند سپس به خودش!! 

کندال در این اسناد ادعا کرد که این فرد  موقتا در بند روانپزشکی یک تیمارستان محلی نگهداری شده است. در نهایت  قاضی قرار منع تعقیب موقت را صادر کرد.

کندال اولین عضو خانواده نیست که طی ماه های اخیر این وحشت را تجربه کرده است.

در 24 فوریه ، یک جوان 24 ساله دیگر از طریق محله کالیفرنیای جنوبی  قصد داخل شن به خانه کیم کارداشیان را داشته. به گفته TMZ  این مرد “به نیروی انتظامی گفته است که قصد دیدار کیم را دارد و حتی  ادعا کرده که او همسر کیم است.

با این حال تیم امنیتی کیم توانسته است جلوی این مرد را بگیرد ، “او دستگیر شد و در حال حاضر در یک  مرکز نگهداری بیماران  روانی است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا