سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

رضایی: مشکلی برای حضور کاروان ایران در دهکده پارالمپیک وجود ندارد

[ad_1]

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: در نشستی که امروز در محل سفارت ایران در ژاپن داشتیم، هماهنگی های لازم برای حضور نمایندگان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو انجام شد.

هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار  کرد: امروز پنجشنبه ۲۸ مرداد طی نشستی که با سفیر ایران در ژاپن داشتیم  هماهنگی های لازم برای ورود کاروان ایران به دهکده بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو انجام شد و مشکلی برای ورود نمایندگان ایران به دهکده بازیها وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای ورود به دهکده بازیها با مشکل خاصی نیز مواجه بودید یا خیر؟ گفت: به محض ورود به فرودگاه ژاپن به دلیل مطمئن بودن از وضعیت افراد از نظر کرونا، یک نرم افزار به هر فردی وصل می شود و پس از چند ساعت انتظار و با مشخص شدن نتیجه تست کرونا، شرایط ورود به دهکده بازیهای پارالمپیک توکیو فراهم می شود.

رضایی همچنین تصریح کرد: پس از خروج از فرودگاه ژاپن و به محض ورود به دهکده بازیها نیز یک تعداد کیت که در آن مشخصات ورزشکار، رشته ورزشی و نام کشور قید شده است، در اختیار نمایندگان کشورهای مختلف قرار داده می شود که پس از ریختن بزاق دهان در درون کیت‌ها آن را باید در اختیار بخش پزشکی دهکده قرار دهیم، در صورتی که تست کرونای فردی مثبت اعلام شود بلافاصله او را قرنطینه می کنند.

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساختمان ایران در دهکده بازیهای پارالمپیک توکیو را تحویل گرفتیم شرایط از نظر غذا و اتاق ها بسیار خوب و راضی کننده است و منتظر ورود نمایندگان کشورمان به دهکده بازیها هستیم.

انتهای پیام

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا