سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال جدید تانسل اونگل که با سریال Masumlar Apartmanı ( آپارتمان بی گناهان) در دستور کار قرار گرفته است!

تانسل اونگل  یکی از بازیگران فصل بعدی سریال Masumlar Apartmanı (آپارتمان بی گناهان) شد. بازیگر نقش شخصیت ناچی در واقع یک قرارداد 13 قسمتی بست به عنوان مهمان وارد داستان شد. با این حال، این واقعیت که سریال در فصل اول ترکوند و شخصیت ناچی مورد علاقه تماشاگران قرار گرفت، حضور این بازیگ در پروژه را به مدت طولانی تری افزایش داد.

با حضور شخصیت Naci در سریال  Masumlar Apartmanı در فصل دوم، تانسل اونگل از این فرصت برای حضور طولانی مدت روی پرده استفاده کرد.

پس از خداحافظی سریال Masumlar Apartmanı در پایان فصل دوم، نام  تانسل اونگل با پروژه جدید Hayallerim Babam ve Ben کانال دی مطرح شد.

در این سریال، که  براک توزوناتاچ و اوزان دولونای نقش‌های اصلی را بر عهده گرفتند، کارگردان Cevdet Mercan سریال را  ترک کرد و سپس تانسل اونگل هم از پروژه کنار رفت.
پس این بازیگر در مورد آن چی گفت؟  اونگل که در خیابان با خبرنگاران ملاقات کرد، گفت که او یکشنبه ها به بازیش ادامه می دهد. این بازیگر درباره سریال تلویزیونی توضیح داد: سریال تلویزیونی در دستور کاره نه پروژه دیجیتال.”آماده سازی برای کارهای جدید وجود دارد. به زودی خبرهای خوبی خواهیم داشت. من دارم کار میکنم سرم شلوغه .»

مشخه که تانسل اونگل به ویژه سریال تلویزیونی را در دستور کارش قرار داده و می خواهد در یک سریال طولانی در فصل زمستان بازی کند.

در حالی که این بازیگر اظهار داشت که مذاکرات همچنان ادامه دارد، نمی‌دانیم درباره پروژه « Hayallerim Babam ve Ben »  صحبت کرده یا کار دیگری وجود دارد؟ جزئیات این موضوع به زودی فاش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا