سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

اکران فصل 11 سریال The Walking Dead: طرفداران به آن چهره نگانی-مگی و Michonne Twist واکنش نشان می دهند!

پایان رسماً در The Walking Dead نزدیک است. سریال درام زامبی یکشنبه شب اولین فصلش را آغاز کرد و با پایان یافتن سریال ، چهره اصلی را به نمایش گذاشت.

در این قسمت با عنوان “آچرون ، قسمت اول” ، گروه از یک ماموریت غذایی مهم به اسکندریه بازگشت ، اما متوجه شد که این کافی نیست. بنابراین ، مگی طرح جدیدی را پیشنهاد داد. او و گروه به خانه قدیمیش در مریدین رفتند – اما رعد و برق آنها را مجبور کرد وارد مترو دی سی دی شوند ، که هر لحظه ممکن است سیلاب کند.

این را به نگان بسپارید که نگرانی ها را بیان کند و او و مگی را در تضاد قرار دهد. در پایان این قسمت همه چیز به هم ریخت و نیگان تصمیم گرفت به جای  کمک کردن ، عقب نشینی کند.

حالا ببینید توییتهای طرفداران را:

این درام مگی و نگان #TWD است.

مگی آرزو می کند که نگان بمیره اما نگان مجبور است او را نجات دهد. اگر شما دشمن من هستید ، پس دشمن من هستید. #مرده متحرک

لعنت به مگی کی بهت صدمه زد؟

این همه آن چیزی نبود که در طول این قسمت اتفاق افتاد. اولین پخش همچنین یک لحظه نمادین از کمیک ها را به تصویر کشید – هر چند با شخصیتی متفاوت. در کتابهای کمیک ، میکون (دانای گوریرا) کشف می کند که دخترش ، که قبلا تصور می شد مرده است ، زنده است و در کشورهای مشترک المنافع زندگی می کند. وقتی میچون سریال را ترک کرد ، خط داستانی به یومیکو داده شد ، او متوجه شد که برادرش زنده است و به دنبال او است.

_برادر یومیکو تومی زنده است و به دنبال او در کشورهای مشترک المنافع است!

_من نمی توانم صبر کنم تا یومیکو برادرش را پیدا کند ، قسم می خورم که بسیار زیبا خواهد.

در ماه سپتامبر اعلام شد که TWD پس از فصل 11 ، که شامل 24 قسمت خواهد بود ، به طور رسمی پایان می یابد.  سفارش فصل 10  سال گذشته دریافت شد و تعداد قسمت های آن فصل را به 30 تا رساند.

The Walking Dead یکشنبه ها ساعت 21  در AMC پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا