سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریستیانو رونالدو کانال یوتیوب راه اندازی کرد

کریستیانو رونالدو، پر دنبال‌کننده‌ترین فرد در شبکه‌های اجتماعی (۹۱۷ میلیون دنبال‌کننده در پلتفرم‌های مختلف ) و بسیاری او را یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در تمام دوران می‌دانند، در حال راه‌اندازی کانال یوتیوب خود است.

در این کانال که UR نام دارد و از چهارشنبه شروع به کار می کند،  بازیکن 39 ساله که در حال حاضر کاپیتان النصر عربستان سعودی و تیم ملی پرتغال است، در مورد بزرگترین علاقه خود (فوتبال) صحبت خواهد کرد. و همچنین علائق دیگر او، از جمله خانواده، تندرستی، تغذیه، آماده سازی، بهبودی، آموزش و تجارت. همچنین شاهد چت رونالدو با مهمانان مختلف خواهیم بود.

رونالدو گفت: «خیلی خوشحالم که این پروژه را زنده کردم. مدت‌هاست که این در ذهن من بوده است، اما در نهایت این فرصت را داریم که آن را واقعی کنیم. من همیشه از داشتن چنین رابطه قوی با طرفداران در رسانه های اجتماعی لذت برده ام و کانال یوتیوب من پلتفرم بزرگتری برای انجام این کار به من می دهد و آنها درباره من، خانواده ام و دیدگاه های من در مورد موضوعات مختلف بیشتر می آموزند. من همچنین مشتاقانه منتظر گفتگوهایی با مهمانان هستم که بدون شک مردم را شگفت زده خواهند کرد!»

رونالدو در طول بیش از دو دهه حضور در باشگاه‌هایی از جمله منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس، موفق به کسب 33 جام، پنج لیگ قهرمانان اروپا، پنج جایزه توپ طلا و سه جایزه بهترین بازیکن مرد سال یوفا شده است. او در حال حاضر رکورددار بیشترین بازی، گل و پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی اروپا، به علاوه بیشترین گل بین المللی و بازی بین المللی است. او بیش از 890 گل رسمی برای تیم های باشگاهی و ملی به ثمر رسانده است که او را به برترین گلزن تمام دوران تبدیل کرده است.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا