سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

تعطیلات میلیونی «پینار دنیز» و «کان ییلدریم»

پینار دنیز و کان ییلدیریم، که سال گذشته زندگی مشترک خود را آغاز کردند، برنامه های تعطیلات خود را تنظیم کردند. این زوج مورد علاقه به یک تور 15 روزه دریای اژه می روند.

طبق ادعای رسانه ها، زوج دنیز و ییلدریم که برای این تور، قایقی را اجاره کرده اند، میلیون ها لیر برای تعطیلات دو هفته ای خود پرداخت خواهند کرد. علاقه به «تعطیلات قایق بادبانی» که با همه گیری شروع شده، همچنان در حال افزایش است. قیمت اجاره قایق بادبانی نیز به دلیل تقاضای سفرهای آبی و افزایش تعداد گردشگران خارجی، در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. نام‌های مشهور دنیای مجلات، ماه‌های تابستان را در قایق‌های تفریحی سپری می‌کنند، زوج پینار دنیز و کان ییلدریم نیز جزء آن دسته از نام ها هستند که قرار است، به سفر تفریحی با قایق بروند.

این زوج معروف، که 15 روزی را از مشغله کاری خود، کاسته‌اند، یک قایق لوکس کرایه کردند. طبق شنیده ها، انها برای این کار یک میلیون و 800 هزار لیره پول پرداخت کرده اند.

این زوج که می‌خواهند، با یک قایق تفریحی مجلل در خلیج های اژه گردش کنند، قصد دارند تعطیلات کوتاهی را در یونان و ایتالیا و همچنین ترکیه داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا