سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

در مورد حلقه نامزدی خیره کننده Daniela Rajic از Paul George بیشتر بدانید.

شاید Paul George عضو لیکرزها (تیم بسکتبال) امسال حلقه های قهرمانی NBA را به دست آورده باشد، اما پال جورج ، مهاجم کلیپرز ، مطمئن شد که عشق خانمش برای او مثل یک جرقه است.

هفته گذشته ، به گفته اندرو براون ، مدیر عامل WP Diamonds ،دانیلا نامزدیش را با جورج 30 ساله اعلام کرد ،او این سوال را با یک حلقه زیبا 3 عیار نشان داد.

براون روز چهارشنبه به صفحه Six Style گفت: “به نظر می رسد این انگشتر یک الماس درخشان 3 قیراطی بزرگ گرد است و ارزش آن “احتمالاً حدود 50،000 – 55،000 $” است”.

روز شنبه ، دانیلا که دو دختر از جورج دارد، از عزیزان و طرفدارانش بخاطر آرزوهای خوبشان در شبکه های اجتماعی تشکر کرد ، و گفت که او بخاطر نامزدیش از خوشحالی رو ابرهاست. 

“من می خواهم از همه بخاطر عشقی که به نامزدی ما داشتند تشکر کنم !!!” دانیلا در استوری اینستاگرامش نوشت. “من نتوانسته ام به همه پاسخ دهم اما در این مورد بی توجه نبودم و من از همه شما قدردانی می کنم !!”

 

جورج قبل از رابطه با دانیلا، با کالی ریورز ، دختر مربی سابقش در کلیپرز ، داک ریورز رابطه داشت. کالی حالا با Seth Curry، ازدواج کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا