سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جاستین بیبر بعد از 6 سال برای اولین بار به استیج MTV VMA باز می گردد.

جاستین بیبر برای مراسم جوایز موسیقی ویدیویی MTV 2021 به بروکلین می آید.

شش سال پس از استقبال از اجرایش روی صحنه این مراسم  در سال 2015 ، با تک آهنگ  “منظور شما چیست؟” ، Beliebers می توانند بار دیگر خوشحال شوند زیرا خواننده قرار است دوباره برای نمایش جایزه امسال روی استیج برود.

جاستین نه تنها قرار است با یک اجرای حماسی بازگردد ، بلکه طرفداران خوشحال خواهند شد که بدانند  مناسبتهای زیادی برای جشن گرفتن وجود دارد ، زیرا خواننده با هفت نامزدی شب را رهبری می کند – از جمله دو مورد از بزرگترین جوایز شب: ویدیو سال (برای بازی در ویدئوی “POPSTAR” دیجی خالد و دریک) و هنرمند سال.

همانطور که طرفداران ممکن است بدانند ، جاستین اخیراً برای دومین بار در هشت ماه گذشته در بیلبورد داغ 100 با آخرین آهنگش با نام “بمان” با The Kid LAROI به رتبه یک رسید. به عنوان هشتمین تک آهنگ نوازنده 27 ساله ، این همکاری تاریخ ساز شد و خواننده جاستیس به جوانترین هنرمند تکنوازی تبدیل شد که تا به حال به نامبر وان  100 آهنگ  برتر در چارت رسیده است.

در این رویداد بزرگ موسیقی علاوه بر اجرای جاستین ،  لحظات زیاد دیگری هم  خواهد بود . دوجا کت با اولین میزبانی اش اعلام کرد که به عنوان مجری امسال این مراسم در راس کار قرار خواهد گرفت. این مراسم  یکشنبه 12 سپتامبر ساعت 20 به صورت زنده از مرکز بارکلیز  شهر نیویورک  پخش می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا