سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

بری لارسون به فیلم سریع و خشن 10 پیوست

وین دیزل، تهیه کننده سریع و خشن و ستاره سینما، روز شنبه اعلام کرد که  بری لارسون برنده اسکار به جمع بازیگران فیلم Fast & Furious 10 پیوسته است.

دیزل برای اعلام خبر انتخاب این بازیگر در اینستاگرام سلفی از خودشون پست کرد.

دیزل 54 ساله در توضیح این عکس نوشت: “بله بله بله… شما این فرشته روی شانه من را می بینید , به خودتان می گویید “کاپیتان مارول” است. می بینید که در این عکس عشق و خنده وجود دارد.” اما چیزی که نمی‌بینید، شخصیتیه که در Fast10 با او آشنا می‌شوید.»

دیزل ادامه داد: “شما نمی دانید که او در اساطیر ما چقدر جاودانه و شگفت انگیز خواهد بود.” “فراتر از زیبایی او، هوش او… اسکار او، هاها این روح عمیقیه که چیزی را اضافه می کند که شاید انتظارش را نداشتید اما آرزویش را داشتید. به خانواده خوش آمدید بری.”

همکاری لارسون در فرانچایز Fast & Furious پس از آن صورت می‌گیرد که این بازیگر اخیرا فیلمبرداری پروژه آینده‌اش ، The Marvels را به پایان رسانده است.

در همین حال، جیسون موموآ، ستاره آکوامن، قرار است نقش شرور اصلی سری دهم این فیلم را بازی کند

موموآ در مورد شخصیت شروری که قرار است در Fast & Furious 10 بازی کند، گفت: “او شگفت انگیزه. او عصبانیه, او دچار سوءتفاهم شده است.” من هیجان زده هستم که با شارلیز ترون کار می کنم.”

فیلم Fast & Furious 10 برای اکران در تاریخ 19 می 2023 برنامه ریزی شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا