سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

الیوت پیج درباره اینکه چگونه تغییر جنسیت “زندگیش را بهتر کرده” صحبت می کند

الیوت پیج از زمانی که به‌عنوان ترنس معرفی شد، درباره زندگی‌اش صحبت می‌کند و این  از پذیرش حقیقت و خوشبختی‌اش احساس لذت می‌کند

این بازیگر در Tuesday’s Late Night, با ست مایرز گفت و گو کرد و در مورد کام اوت در دسامبر 2020 و سفری که از آن زمان در آن بوده است – از جمله اینکه چگونه شخصیت او در سریال The Umbrella Academy نتفلیکس در فصل سوم تغییر کرد، صحبت کرد.

به گفته پیج، او بخشی از فرآیند ساخت این شخصیت بود  و این پیشرفتی بود که  توسط استیو بلکمن، خالق  سریال کاملاً پذیرفته شد.

پیج به اشتراک گذاشت: «زمانی که ما برای اولین بار در مورد آن صحبت کردیم، به نظر می رسید که او واقعاً از گنجاندن آن در برنامه هیجان زده شده است..”

پیج با میرز در مورد تغییر جنسیت صحبت کرد، و به طور خاص پاسخی که  دریافت کرد بسیار حمایت کننده بود.

پیج به اشتراک گذاشت: “من واقعاً برای آن احساس سپاسگزاری می کنم.” “بیشتر مردم [در زندگی من] شگفت زده نشدند.”

او عمدتاً از سوی غریبه هایی که هرگز آنها را ندیده بازخوردهای منفی دریافت کرده است پیج گفت که تلاش می کند در منفی گرایی غرق نشود.

“چیزی که می‌خواهم در حال حاضر روی آن تمرکز کنم و بسیار خارق‌العاده بوده میزان لذتیه که احساس می‌کنم. احساسی را دارم که واقعاً برای مدت طولانی  هرگز فکر نمی‌کردم ممکن باشد. این واقعاً چیزیه که من بیشتر روی آن تمرکز می کنم و از آن استقبال می کنم.»

او اعتراف کرد: «البته، برخی از لحظات می توانند طاقت فرسا باشند. “[و] من احساس می‌کنم این خیلی مایه تاسفه چون همه ما در اینجا در یک تیم هستیم؟ برای من خیلی خاصه که همه بتوانیم با هم ارتباط برقرار کنیم و در مورد اینکه چقدر شبیه هم هستیم صحبت کنیم.”

پیج همچنین گفت که از زمان کام اوت توانسته با جهان و کارش به عنوان یک بازیگر ارتباط بیشتری برقرار کند.

او گفت: «فکر می‌کنم این کار من را در بسیاری از جنبه‌ها بهتر کرده است. “به عنوان یک شخص، به عنوان یک دوست و در روابط… این زندگی من را به شدت بهبود بخشیده و امیدوارم افرادی که با من مشکلی دارند بتوانند آن را بشنوند و تا حدودی آن را بپذیرند.”

وقتی فصل 3 سریال The Umbrella Academy در 22 ژوئن از نتفلیکس پخش شود، طرفداران این فرصت را خواهند داشت که پیج را در قسمت های جدید ببینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا