سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بن افلک و آنا د آرماس از وقتی که دوباره با هم شدند نمی توانند دستهایشان را از همدیگر دور نگه دارند.

بن افلک و آنا د آرماس گواه این هستند که فاصله قلبها را بهم نزدیک می کند.

در عکس های گرفته شده در روز جمعه ، 20 نوامبر و به دست آمده توسط دیلی میل ، این دو بازیگر در نیواورلئان با شور و اشتیاق در حال بوسیدن و در آغوش گرفتن دیده شدند. بن یک آستین بلند مشکی و براق به تن داشت ، در حالی که آنا یک ژاکت و یک اکسسوری چشم نواز به دست داشت: یک انگشتر الماس.

 بن و آنا  در حال فیلمبرداری دوباره صحنه هایی برای فیلم آینده خود ، Dark Water (آب سیاه) هستند که در آن آنها نقش یک زوج متاهل را بازی می کنند. این بازیگر پارسال دقیقاً قبل از اینکه همه چیز بین او و بن عاشقانه شود ، با همان انگشتر مخصوص  دیده شد.

از آن زمان همبازیان رابطه ای را شروع کرده اند که به نظر می رسد ثابت است.

در واقع ، آنا تنها سه ماه پس از آنکه در ماه مارس رابطه شان علنی شد، با بچه های بن و جنیفر گارنر آشنا شد. در آن زمان ، منبعی گفت: “آنها بلافاصله با او خودمانی شدند و بسیار او را دوست دارند. همه آنها با هم راحت هستند و . همه چیز  بین آنها خیلی خوب  است.”

به گفته یک منبع ، آنا ثابت کرده است که شخصیتی حامی در زندگی بن دارد.یکی از افراد داخلی در ماه آگوست فاش کرد: “از آنجا که آنا در زندگی بن بوده است ، مدیریت هوشیاری ( ترک الکل ) آسان تر شده است.” “او وارد زندگی بن شد و همه چیزهایی را که می خواهد و نیاز دارد به عنوان شریک زندگی به او داده است. او از آنا بسیار راضی است .آنا شخصیتی سرزنده دارد و بازیگر بسیار با استعدادی است.”

در مورد اینکه آینده چه چیزی است ، مشخص نیست ، اما منابع ما معتقدند که بن در طولانی مدت در این رابطه است. در ماه مه ، یک منبع به اشتراک گذاشت ، “بن از او بسیار راضی است … به نظر می رسد همه چیز بین آنها کار می کند ، و مدت زیادی است که او به این سختی سقوط کرده است.”

ستاره بتمن خودش در مورد امیدهایش برای چند سال آینده نیز صحبت کرد و به صبح بخیر آمریکا گفت: “پنج سال دیگر بن افلک هوشیار و خوشحال است و بچه هایش را سه و نیم روز در هفته می بیند و سه یا چهار  فیلم هایی که برای او جالب هستند می سازد … [و] دو [فیلم] کارگردانی می کند که امیدوار است به آنها افتخار کند و در یک رابطه سالم ، پایدار ، دوست داشتنی و متعهد قرار دارد. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا