سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

چرا جنسن اکلس در آخرین روز حضورش سر صحنه فیلمبرداری سریال The Boys به سریال سوپرنچرال فکر می کند

ممکن است جنسن اکلس در یک سریال جدید حضور داشته باشد ، اما سریال سوپرنچرال هنوز اولویت اول اوست.

روز جمعه ، 10 سپتامبر ،  این بازیگر 43 ساله به مناسبت آخرین روز فیلمبرداری فصل سوم سریال پسران در اینستاگرام پستی گذاشت.در این پست او ارتباط دلنشینی بین سریال جدیدش و سریال سوپرنچرال که او را به شهرت رساند, برقرار کرد.

او در این پست گفت: “خیلی خوب ، یه حقیقت جالبی برای شما”. ” پارسال چنین روزی ، 10 سپتامبر 2020 ، آخرین روز فیلمبرداری سریال سوپرنچرال بود. امروز ، 10 سپتامبر 2021 ، آخرین روز فیلمبرداری سریال پسرانه.  به نظرتون تصادفیه؟”

او در ادامه نوشت: “جهان سعی داره به من چی بگه ؟ ”

اکلس به مدت 15 فصل ، نقش دین وینچستر را در درام فانتزی شبکه CW , سوپرنچرال بازی کرد. همانطور که  در ویدئوی اخیرش اشاره کرد ، سال گذشته همان روز آخرین روز تولید این سریال بود .

او در آن زمان گفت: “امروز ساعت 6 صبح بیدار شدم. امروز آخرین روز این سفر 15 ساله است. سفری که زندگی من را برای همیشه تغییر داد. برای کسانی که در این سفر با آنها کار کرده ام و برای کسانی که  آن را تماشا کرده اند و  حمایت کرده اند … هیچ وقت نمیتونم اونجور که شایسته هست ازتون تشکر کنم .  کلمه “متشکرم” کافی نیست . من از اینکه برای همیشه  این خاطرات خوب سریال را با خودم خواهم داشت خوشحالم. ”

خوشبختانه ، ما دوباره خانواده وینچستر را خواهیم دید.  در ماه ژوئن مشخص شد که اکلس قصد دارد اسپین آفی از سریال سوپرنچرال را بسازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا