سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

جزئیات اتهامات علیه کمدین کتی گریفین “Kathy Griffin”…‌.

کتی گریفین “Kathy Griffin” اعلام کرده برای عکس جعلی که از سر خونی ترامپ منتشر کرده بود دیگه تحت نظارت پلیس قرار نداره….
کتی گریفین “Kathy Griffin” این بازیگر پنجاه و شش ساله گفته که قضیه پرونده علیه اون رها شده ….
کتی گریفین “Kathy Griffin” این قضیه رو در صفحه ی اجتماعی خودش به این شکل توضیح داد:« من دیگر تحت بررسی و نظارت پلیس فدرال نیستم و پرونده کاملا بسته شده ، و بالاخره من از این پرونده خارج شدم.»
کتی گریفین “Kathy Griffin” پس از انتشار اخبار این حادثه در ماه می، با لغو تعدادی از قرارداد هایش رو به رو شد و بسیاری برنامه هاش کنسل شد.
اون یک ویدیوی عذرخواهی نیز به اشتراک گذاشت و از تیلر شیلد در خواست کرد که عکس هارو از جاهای مختلف حذف بکنه….
اما به زودی سرویس های مخفی به کار خود درباره ی تحقیقات ادامه میدن.
کتی گریفین “Kathy Griffin”در کنفرانس مطبوعاتی ماه قبل زمانی که خبرنگار ها به او گفتن که اولین زن در تاریخ دنیای سرگرمی هست که توسط ترامپ مورد نقد قرار گرفته ،ادعا کرد که:« آقای ترامپ از اون به عنوان یه موضوع طلایی استفاده کرده تا افکار مردم رو از تحقیقات اف بی آی نسبت به روسیه منحرف کنه….
کتی گریفین ” Kathy Griffin” همینطور در ادامه صحبت هاش از نگرانی خود برای آینده ی کاریش گفت و اضافه کرد که به انتقاد هاش بر علیه رئیس جمهور آمریکا،دونالد ترامپ  ادامه میده…..
باید دید که آیا ترامپ به این رفتارهای کتی گریفین ” Griffin” واکنش نشون میده….!!؟؟

Griffin_Back_Cover_lgkathy-griffin-fashion-police.jpeg1-1280x960rs-kathy-griffin-4e3e3d77-5f5f-44a9-bf9d-21e5c4b2b40701xp-griffin-master7681060x600-c47465969e6db4e570949f873aedcbe5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا