سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

Behind Every Man : سریال تلویزیونی OWN این ماه برمی گردد.

Behind Every Man در حال بازگشت به OWN است و این سریال مستند به داستان هایی در مورد زنان سیاه پوستی ادامه می دهد که از مردان موفق در زندگیشان حمایت کرده اند ، خواه این زن ، دوست دختر یا مادرشان باشند. در قسمت های جدید داستان های Sabrina Parr با بازی Lamar Odom ، Faith Evans با Stevie J ، Big Sean و مادرش Myra Anderson ، Nick “Swaggy P” Young و Keonna Green و همچنین Will و Heather Packer را به تصویر می کشد. 


OWN در یک بیانیه مطبوعاتی اطلاعات بیشتری درباره قسمت های جدید منتشر کرد.

“ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم مستندات OWN ، Behind Every Man با قسمت های جدید شنبه ، 30 ژانویه ساعت 10:00 بعدازظهر ET / PT بعد از بازگشت Love & Marriage: Huntsville برمی گردد.

هر قسمت از Behind Every Man داستان منحصر به فرد زندگی یک زن سیاه پوست قوی را دنبال می کند که از موفقیت و شهرت مرد زندگیش حمایت کرده است. از تشویق دوست دختران ، همسران و مادران، این زنان نه تنها مصمم به دیدن درخشش مردان زندگیش نبودند ، بلکه راهی یافتند تا راهی برای موفقیت خودشان در این روند رقم بزنند. “

شما چی فکر میکنید؟ آیا شما طرفدار این سریال مستند هستید؟ آیا قصد دارید قسمت های جدید سریال تلویزیونی Behind Every Man را از OWN تماشا کنید؟ آیا امیدوارید که برای فصل دوم تمدید شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا