سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ادای احترام جی جی حدید به قربانیان حادثه 11 سپتامبر

روز شنبه ، 11 سپتامبر ، جی جی حدید سوپرمدل ادای احترامی به نیویورک و قربانیان حملات وحشتناک تروریستی  11 سپتامبر 2001 کرد.

او  به مناسبت بیستمین سالگرد این فاجعه در اینستاگرام ، نوشت: “امروز قلب من سنگینه و به تمام زندگی ها و جانهایی که 20 سال پیش در چنین روزی از دست رفته اند فکر می کنم. من هرگز آن روز را فراموش نخواهم کرد و از آن زمان به بعد ، نیویورک به شهری تبدیل شد که به من چیزهای زیادی داده . به همه قربانیان ، نیویورکی ها ، کسانی که عزیزانشون را از دست دادند و کسانی که در سراسر جهان تحت تأثیر این فاجعه قرار گرفتند عشق میفرستم.”

حدید در پایان گفت :  “من به روحیه مقاوم نیویورک افتخار می کنم و مفتخرم که در آنجا هستم.”

او در کنار این کپشن ، کلیپ ویدیویی کوتاهی ارسال کرد که آسمان خراش های شهر و همچنین مجسمه آزادی را نشان می داد.

این سوپرمدل که اهل کالیفرنیا است ، در چند سال گذشته شهر نیویورک را خانه خودش می داند.

نیویورک نه تنها مکانی برای زندگی طرفداران مد و فشن مثل خودش هست ، بلکه جاییه که او و پارتنرش ، زین مالیک ، دخترشون خای را بزرگ می کنند که اواخر این ماه 1 ساله می شود.

جی جی حدید تنها سلبریتی نیست که در بیستمین سالگرد حادثه 11 سپتامبر به قربانیان ادای احترام می کند. پرنس هری و مگان مارکل ، خانواده اوباما و رئیس جمهور جو بایدن و بانوی اول جیل بایدن و بسیاری دیگر ، همگی به کسانی که جان خودشان را در این حادثه تروریستی از دست داده اند ادای احترام کرده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا