سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کیت وینسلت بعد از برنده شدن عنوان بهترین بازیگر زن مینی سریال در امی 2021 , به همکارهای نامزد شده اش, ادای احترام کرد.

در مراسم امی روز  یکشنبه ، کیت وینسلت جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی مینی سریال برای بازی در Mare of Easttown را دریافت کرد.

وینسلت که کاملاً مات و مبهوت شده بود هنگام گرفتن جایزه اش گفت: “خوب , من فقط می خواهم از همکارهام که نامزد بودند قدردانی کنم … من از شما حمایت می کنم ، به شما درود میفرستم ، به همه شما افتخار می کنم.”

او سپس از براد انگلسبی ، مرد پشت سریال  تشکر کرد. وینسلت می گوید: “این سریال  مردم را دور هم جمع کرد و فرصتی داد تا مردم درباره چیز دیگری به غیر از همه گیری کرونا صحبت کنند.”

کیت سپس از برنده های دیگر ایوان پیترز ، جولیان نیکلسون و ژان اسمارت ، که برای Hacks برنده شدند ، اما نامزد Mare هم بود قدردانی کرد.

در  این سریال HBO ، وینسلت  با اجرای شخصیت مِیر شِیهان در این سریال، نقش یک کارآگاه پنسیلوانیایی را در یک شهر کوچک بازی می‌کند که با وجود بار سنگین اداره یک خانواده بر روی دوشش، همزمان در مورد یک قتل محلی نیز تحقیق می‌کند . این دومین برد امی وینسلت است ، او قبلاً برای Mildred Pierce در سال 2011 جایزه در همین عنوان گرفته بود.

مراسم اهدای جوایز Emmy 2021 ، با میزبانی  Cedric the Entertainer ، یکشنبه 19 سپتامبر به صورت زنده از شبکه های CBS و Paramount+پخش شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا