سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بن افلک در مصاحبه جدیدش : برای جنیفر لوپز ارزش و احترام زیادی قائلم.

بن افلک در مصاحبه جدید با Adweek در مورد زن مهم زندگیش جنیفر لوپز صحبت کرد و به مجله گفت که او از تأثیر این بازیگر و خواننده 52 ساله بر جهان مخصوصا زنان رنگین پوست بهت زده هست و برای او احترام زیادی قائله.

افلک گفت : “تنها چیزی که می تونم به شما بگویم اینه که من این تجلی را از نزدیک دیدم , بارها و بارها و بارها زنان رنگین پوست به جنیفر نزدیک شده اند و به او گفتند که او نماد یک زن قوی و موفق است. ”

بن افلک با تأکید بر ارزش و احترامی که برای لوپز قائله، گفت: “من از تاثیر جنیفر بر جهان بهت زده ام و برای او احترام زیادی قائلم. من در نهایت   به عنوان یک هنرمند ، می توانم فیلم هایی بسازم که مردم را تحت تأثیر قرار دهد اما جنیفر روی گروه بزرگی از مردم تاثیر گذاشته به طوری که همه آنها احساس می کنند در این کشور پشت میز نشسته اند. در طول تاریخ افراد کمی چنین تاثیرگزاری داشته اند.”

این زوج با هم در Met Gala و جشنواره فیلم ونیز شرکت کردند  که افلک فیلم جدیدش، آخرین دوئل را تبلیغ می کرد.

به نظر می رسد رابطه افلک و لوپز روز به روز قویتر می شود , چون برای تعطیلات با هم برنامه ریزی کرده اند. منبعی گفت : آنها روز به روز بیشتر عاشق هم می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا