سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیرپیشخوان اروپاسینما و تلویزیونمجله سریال و تلویزیون

زک اسنایدر برای فیلم “Army of the Dead 2” بازگشت ، قرارداد دو ساله با Netflix

زک اسنایدر و همسرش / شریک تهیه کننده اش ، دبورا اسنایدر ، به تازگی از طریق بنر Stone Quarry Productions خود یک قرارداد دو ساله  با نتفلیکس امضا کرده اند. تولیدکننده وسلی کالر نیز یکی از بنیان گذاران این شرکت است. همچنین ، طبق گزارشی از هالیوود ریپورتر ، اسنایدر رسماً در حال ساخت دنباله ای از ارتش مردگان است ، اما نه به زودی.

به عنوان بخشی از قرارداد ، اسنایدر نویسندگی ، تولید و کارگردانی یک ماجراجویی علمی-تخیلی با عنوان Rebel Moon را بر عهده خواهد داشت ، که قبلاً در اوایل ماه جاری گزارش شده بود. گفته می شود Rebel Moon به شدت تحت تأثیر جنگ ستارگان و کارهای Akira Kurosawa قرار دارد. ظاهراً ، اسنایدر پس از پایان کار روی Rebel Moon ، کارگردانی دنباله فیلم Army of the Dead را بر عهده خواهد داشت. درباره این دنباله تازه تأیید شده اطلاعات زیادی در دست نیست به جز این که اسنایدر با Shay Hatten  در نوشتن فیلمنامه همکاری می کند. اسنایدر در مصاحبه های مختلف به ساخت دنباله ای برای فیلم موفق خود نتفلیکس اشاره کرده بود ، اما این خبر تاکنون تأیید نشده بود.

اسنایدر در حال حاضر در حال تولید دو اسپین آف متفاوت Army of the Dead است ، یکی انیمه  ( انیمیشن ژاپنی ) و دیگری پیش درآمد زبان آلمانی با عنوان Army of Thieves.  در ارتش دزدان  ماتیاس شوایففر نقش خودش از ارتش مردگان را تکرار می کند ، و لودویگ دیتر را در ابتدای کار خود با شکستن امنیتش و شروع آخرالزمان زامبی ها به تصویر می کشد. این پیش درآمد قرار است اواخر امسال در نتفلیکس منتشر شود. این مجموعه انیمیشن با عنوان ارتش مردگان: گمشده وگاس ساخته شده و قرار است در بهار سال 2022 به نمایش دربیاید. روز سه شنبه ، نتفلیکس فاش کرد که ارتش مردگان اسنایدر توسط 75 میلیون حساب  مشاهده شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا