سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

رتبه ها بد هستند! تکلیف سریال ” بازی سرنوشتم ” چه می شود؟

رتبه ها دروغ نمی گویند، افت در سریال ” بازی سرنوشتم ” Kaderimin Oyunu  به وجود آمد و احتمال از دست دادن مخاطب  باعث ترس بینندگان وفادار می شود… باید دید که انتظارات از داستان ای سریال که در آن آکین آکینوزو  و اویکو کارایل بازی کرده اند چیست؟

اخیرا رتبه بندی این سریال که به شدت مورد حمایت بینندگان درام دوست قرار گرفته نشان می دهد که اوضاع خوب پیش نمی رود.

تکلیف سریال ” بازی سرنوشتم ”  Kaderimin Oyunu چه خواهد شد؟ بینندگان زیادی هستند که این سوال را پرسیدند. این سریال که 11 قسمت اول آن پخش شد، در ابتدا با کسب رتبه های خوب بالاتر از حد متوسط، فضای خوبی را ایجاد کرد. رتبه بازی سرنوشتم که در شبکه های اجتماعی هم از حمایت بسیار بالایی برخوردار است، هر هفته ضعیف تر می شود.

نتایج رتبه بندی قسمت یازدهم هم نشان دهنده این واقعیته که علاقه مخاطبان به این سریال کاهش یافته است. میانگین نمرات، به خصوص در رده تمامی افرادی که مقام نهم را کسب کردند، نشان می دهد که سریال همچنان مخاطبان قوی دارد. با این حال، این واقعیت را تغییر نمی دهد که هر هفته که می گذرد، میزان علاقه کاهش می یابد.

جمعه شب 4 مارس که سریال ” بازی سرنوشتم ”  در رده بندی کل مردم رتبه نهم را به خودش اختصاص داد، با رتبه های پایین تری در گروه AB در همان جایگاه قرار گرفت. در گروه ABC1 این سریال توانست با رتبه های کمتر از میانگین جایگاه یازدهم را از آن خودش کند.

با توجه به این نتایج، می توان گفت که  استقبال از سریال ” بازی سرنوشتم ” حتی در صورت تایید فصل دوم، برای استار تی وی پایین آمده است.

اگر این رتبه ها تا پایان فصل جاری حفظ شود، این اتفاق خوبی برای استار تی وی خواهد بود. همچنین لازم به ذکره که مجموعه تلویزیونی پخش شده از این شبکه در این فصل که بهترین امتیاز را به خود اختصاص داده است،  همین سریال بازی سرنوشتم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا