سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

میدو واکر دختر پل واکر با لوئیس تورنتون آلن ازدواج کرد.

میدو واکر ازدواج کرده است!

میدو واکر دختر بازیگر مرحوم پل واکر با بازیگر  لوئیس تورنتون آلن ، در یک مراسم باشکوه در کنار ساحل ازدواج کرد. میدو 22 ساله روز جمعه این خبر خوشحال کننده را به همراه ویدیوی سیاه و سفید از مراسم ازدواجش در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. وین دیزل و جوردانا بروستر،  همبازی های پل در فیلم سریع و خشمگین ، نیز در این مراسم حضور داشتند و با عروس در مراسم عروسی او دیده می شوند.

میدو و لوئیس اوایل این ماه در جمهوری دومینیکن زن و شوهر شدند.

میدو  گفت: «همه‌گیری بر برنامه‌های ما تأثیر گذاشت. “خانواده لوئیس نتوانستند شرکت کنند. بسیاری از دوستان صمیمی که ما آنها را خانواده خودمون می دانیم نیز به دلیل محدودیت های سفر نتوانستند در این مراسم شرکت کنند.”

متیو ویلیامز  لباس عروسی سفارشی مدل Haute Couture Givenchy برای میدو  طراحی کرد. او یکی از آنها را در مراسم و یکی دیگر را  پس از بازگشت از جمهوری دومینیکن در جشن نیویورک پوشید.

میدو و لویی نامزدی شان را در ماه اوت اعلام کردند. این مدل در ویدئویی که در اینستاگرامش منتشر کرد، حلقه الماسش را نشان داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا