سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

شافاک پکدمیر بعد از سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه) با پروژه جدیدش طرفداران را مسحور می کند!

شافاک پکدمیر که با بازی در  شخصیتی زهرا آرگون در سریال یاساک الما (سیب ممنوعه) موفقیت بزرگی در حرفه اش به نمایش گذاشت، به یکی از نام های مورد علاقه طرفداران این سریال تبدیل شده است. این بازیگر پس از این پروژه در هر دو سریال بدشانسی آورد. او در  سریالی به نام Yalıncılar ve Mumları (دروغگوها و شمع ها) بازی کرد که با 5 قسمت به فینال رسید همینطور بازی او در سریال Senden Daha Güzel (زیباتر از تو) چندان دوام نیاورد.

بازیگر معروفی که با شخصیت نالان در فیلم Barış Akarsu Hello که اخیرا صحبت های زیادی درباره آن شده  با شخصیتی متفاوت در مقابل هوادارانش ظاهر می شود. پکدمیر که با خواندن آهنگ های باریش آکارسو با صدای خودش همه را غافلگیر می کرد، گفت که موسیقی برای او بسیار خوب است.

این بازیگر گفت: «به هر حال همه چیز در مورد ابراز احساسات برای من جادویی به نظر می رسد. برای آواز خواندن، بازی کردن.. انگیزه آنها برای من یکسان است.»

این بازیگر با اشاره به اینکه وقتی خودش را به جای شخصیت‌های هر نقشی می‌گذارد، گفت: وقتی هر نقشی را بازی می‌کنید، خودتان را جای او در هر لحظه می‌گذارید، اما دانستن اینکه آن لحظه واقعاً اتفاق افتاده، حالت غم انگیزتری ایجاد می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا