سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

صحبت های اخیر «سلما هایک»”Salma Hayek” ….

«سلما هایک»”Salma Hayek” در مناظره‌ای در مورد نوع تفاوت دستمزد گفت:
« مردان کار کمتری انجام می‌دهند اما خود را مستحق خواستن دستمزد بالاتری می‌دانند .

بازیگر زن هالیوود پنجاه ساله که به ستاره‌ی«سرزمین لا لا»”La La Land” ،
«اِما اِستون»”Emma Stone” و بازیگر زن
«دختری با تتوی اژدها»”The Girl With The Dragon Tattoo” ،
«نومی راپاس»”Noomi Rapace” در انتقادی از نابرابری میان ستارگان زن و مرد ، پیوست ، و گفت :« مردان استاندارد های پایین تری دارند .

«سلما هایک»”Salma Hayek” به «ادیت»”EDIT” گفت :« خانوم ها سخت تر از آقایان کار می‌کنند و تقاضای بیشتری از خودشان دارند ، با این حال آن ها این احساس را دارند که به اندازه‌ی کافی کار نکرده‌اند و در نتیجه آن ها کمتر جرأت می‌کنند برای موقعیت یا حقوق بهتری درخواست بدهند .

« مردها خیلی کمتر کار می‌کنند ، آن ها کمتر از خودشان تقاضا و انتظار دارند و استاندارد های پایین تری نیز دارند ، با این حال آن ها برای پیشرفت و ترفی بیشتر ، خود را مستحق می‌دانند .»

«سلما هایک»”Salma Hayek” گفت که خانوم ها هیچ وقت به اندازه‌ی کافی احساس رضایت ندارند ، حتی در مقابل مردی که به آن ها خیانت می‌کند .

«سلما هایک»”Salma Hayek” گفت :« خانوم ها نسبت به مرد ها انتظار بیشتری از خودشان دارند . این حس وحشتناکی هستش که ما برای کار کردن کافی نیستیم ، برای مرد هایی که به ما خیانت می‌کنند کافی نیستیم ، برای فرزندان خود که همیشه از ما چیز های بیشتری می خواهند کافی نیستیم ، تفاوتی ایجاد نمی‌کند که ما چه چیزی دریافت می‌کنیم .»

در مصاحبه با مجله‌ی دیجیتال هفته‌ای «نت-اِی-پورتر»”Net-A-Porter” ،
«سلما هایک»”Salma Hayek” همینطور فاش کرد که از کدام قسمت از
پیر شدن نفرت دارد و این ممکن است چیزی نباشد که شاید مَردم انتظارش را داشته باشند .

«سلما هایک»”Salma Hayek” گفت :« بدترین قسمت جریان پیر شدن مربوط چشمان من است . چین و چروک های آن مسئله ای نیستند ، بلکه خود چشمانم مسئله هستند .»

« من یک فرد وابسته به چشم هستم و در حال حاضر نمی‌توانم بدون وابستگی به عینک مطالعه کنم … این خیلی خیلی غم انگیزه . از دست دادن چشم ها ، برای من ، از یائسگی نیز بدتر است .»

«سلما هایک»”Salma Hayek” گفت که او منحنی های خود را دوست دارد اما اضافه کرد :« من دوست دارم که منحنی به جای اینکه نمایان شدن ، در بعضی
جا ها پنهان شود .

بازیگر زن «سلما هایک»”Salma Hayek” ، که با رئیس شرکت مد تجملاتی ، «فرانکویس-هنری پینالت» “Francois-Henri Pinault” ازدواج کرده است ، گفت :« من گاهی اوقات میگویم ؛ من پنجاه سالمه ! چرا باید خوب به نظر بیایم ؟ من همین الان هم مرد خودم را بدست آورده‌ام ! اما بعد ، دلم هم نمی‌خواهد که مرد خود را از دست بدهم .»

در صحبتی درباره‌ی اینکه «سلما هایک»”Salma Hayek” چطور روزهای بد خودش را کنترل می‌کند ، او گفت :« زمانی که ناراحتم ، گاهی اوقات زن بدی میشم و قر میزنم . گاهی اوقات نوشیدنی می‌خورم . این جواب می‌دهد . گاهی اوقات حمام می‌کنم … تفکر می‌کنم . نفس می‌کشم . اما اول یک زن بد می‌شوم .»

Salma-Hayek-GettySalma-Hayek-009AAEAAQAAAAAAAAl0AAAAJGNkYjc1OTYwLTBlNzMtNGFlZC1iZjgxLTEyYWZhYWE3NDQ4ZQsalma-hayek-hair-today-inline-001-170522_243d723cbe725b08ee6f2022670207b5.today-inline-largeScreen-Shot-2016-08-31-at-11.49.44-AMSalma_Hayek_MILIMA20150516_0312_100810-salma-hotphotos-480x360100295491salmamain-xlarge_trans_NvBQzQNjv4BqpiVx42joSuAkZ0bE9ijUnGH28ZiNHzwg9svuZLxrn1U587858834-actress-salma-hayek-attends-the-world-premiere-of.jpg.CROP.promo-xlarge2salma_hayek_cannes_2010-jpgsalma-hayek548a3f134b75e_-_rbk-salma-hayek-1111-3-lgn

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا