سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

برد پیت در اولین عکسها از فیلم بابیلون غیر قابل تشخیص هست

برد پیت در فیلم جدید بابیلون به کارگردانی دیمین شزل، کارگردان فیلم La La Land، در نقش جان گیلبرت، قابل شناسایی نیست.

در کلیپ‌هایی که قبلاً هرگز دیده نشده بودند، که در CinemaCon در روز پنجشنبه (28 آوریل) ارائه شدند،  پیت را با جلیقه های سفید و یک بینی مصنوعی بزرگ می بینیم

به غیر از پیت بازیگران مطرح دیگری هم مانند  دیگو کالوا، مارگو رابی، مکس مینگلا، لوکاس هاس، اسپایک جونز، سامارا ویوینگ، ژان اسمارت، توبی مگوایر، اولیویا وایلد در این فیلم هستند.

کالوا،نقش بازیگر جوان مکزیکی را به تصویر می کشد که مصمم به حضور در هالیوود است، رابی وارد نمایش های نمادین دهه بیست، کلارا باو می شود. مگوایر که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی هم  فعالیت می‌کند، تایید شده است که نقش چارلی چاپلین خنده‌دار را بازی می‌کند.

طبق گزارش ها، شرکت کنندگان در همایش صاحبان سینما که در کاخ سزار در لاس وگاس برگزار شد، گفتند که فیلم بابیلون “فوق العاده به نظر می رسد” و پیت در نقش گیلبرت که از او به عنوان معشوق بزرگ هالیوود هم یاد می شود، “غیرقابل تشخیص” است.

این فیلم دوره ای که توسط پارامونت پیکچرز تولید می شود، دوران گذار صنعت سینمای آمریکا از دوران فیلم صامت به فیلم ناطق در اواخر دهه 1920 را روایت می کند. با این حال، داستان فیلم  مخفی نگه داشته می شود.

بابیلون برای اکران محدود در کریسمس (25 دسامبر) قبل از اکران گسترده در 6 ژانویه 2023 برنامه ریزی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا