سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

لئوناردو دی کاپریو در حال مذاکره برای ایفای نقش جیم جونز رهبر فرقه جونزتاون است.

لئوناردو دی کاپریو قرار هست نقش یکی از خطرناک ترین مردان کاریزماتیک تاریخ را بازی کند.

به گفته E! نیوز دی کاپریو برنده اسکار 46 ساله در حال مذاکره نهایی برای ایفای نقش جیم جونز – رهبر فرقه ای بدنام که یک خودکشی دسته جمعی را در شهرک جونزتاون  در 18 نوامبر 1978 ترتیب داد – است. این حادثه که منجر به کشته شدن بیش از 900 نفر پس از نوشیدن نوشابه با طعم انگور آغشته به سیانور شد، بزرگترین نمونه مرگ غیرنظامیان آمریکایی تا قبل از حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 است که بر  اثر بلایای طبیعی اتفاق نیافتاده است.

دی کاپریو علاوه بر بازی در این فیلم که در حال حاضر جیم جونز نام دارد، به عنوان تهیه کننده در کنار جنیفر دیویسون، رئیس شرکت Appian Way فعالیت خواهد داشت.

دی کاپریو در حال حاضر قرار است در کنار جنیفر لارنس، مریل استریپ، کیت بلانشت، جونا هیل، تیموتی شالامی، آریانا گرانده، کید کودی، متیو پری، هیمش پاتل، راب مورگان و تومر سیسلی در کمدی Don’t Look Up بازی کند.  در آن، او قراره نقش پروفسوری را بازی کند که کشف مهمی مبنی بر اینکه دنباله‌داری مستقیماً به سمت زمین می‌رود,می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا