سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

مستند جدیدی جزئیاتی از طلاق جانی دپ و امبر هرد که هرگز شنیده نشده را افشا می کند.

شبکه Discovery+ در 19 نوامبر از مستندی در مورد طلاق جانی دپ و امبر هرد در سال 2017 خبر داد.

این مستند به  جدایی رابطه کوتاه مدت آنها که از سال 2015 تا 2017 ادامه داشت، خواهد برد. داستان از زمانی شروع شد که در سال 2016 هرد از دپ درخواست طلاق کرد. امبر دپ را به خشونت خانگی متهم کرد و حتی نشریه سان از دپ به عنوان یک همسر آزار نام برد که باعث شد دپ از این نشریه شکایت کند.

مستند از همه جهات این جدایی را بررسی می کند. همانطور که در بیانیه ای از شبکه آمده، این پروژه  به دو فیلم تقسیم شده است و داستان را از دو دیدگاه روایت می کند.

در این بیانیه آمده است: «فیلم جانی نشان می‌دهد که او  با یک دروغگوی ماکیاولیایی ازدواج کرده  که برای محافظت از چهره‌ دروغیش دست از هیچ کاری نمی‌کشد». در حالی که فیلم امبر به بررسی این موضوع می پردازد که  او با مرد رویاهایش ازدواج کرد اما بعدا مرد رویاهایش  تبدیل به یک هیولای خشن درگیر مواد مخدر شد.

این قسمت ها به مخاطب این امکان را می دهد که صحبتهای وکلای طرفین عوا، همراه با شهادت افراد نزدیک به این زوج را بشنوند. همچنین فیلم‌ها و صداهای ضبط شده توسط خود زوجین را بررسی می‌کند. اما هیچکدام  به طور مستقیم درگیر پروژه نیستند.

مستند جانی در مقابل آمبر اواخر امسال در شبکه Discovery+ در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا