سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بازگشت فرح آبراهام به فرانچایز «مادر نوجوان» در اسپین‌اف جدید Family Reunion’

فرح آبراهام، 30 ساله، به بازیگران اسپین آف جدید ، Teen Mom: Family Reunion پیوست. ام‌تی‌وی سریال جدید و بازگشت آبراهام را در روز سه‌شنبه در طول نمایش بخش اول ویژه‌ برنامه تجدید دیدار Teen Mom OG اعلام کرد.

در طول این دیدار، بازیگران فعلی مادر نوجوان، Maci Bookout و Amber Portwood در مورد همکاری مجدد با آبراهام صحبت کردند . آبراهام رابطه  مشاجره‌آمیز و جنگی با چندین نفر از همبازی‌های سابقش داشت.

وقتی مجری برنامه درباره تجربیاتشان از همکاری با آبراهام پرسید ، بوکوت ادعا کرد که ستاره رئالیتی شو تقریباً با همه دعوا کرده است.

آبراهام ظاهراً این را در تیزری که از قبل ضبط کرده بود و در ویژه برنامه پخش شد، تأیید کرد و در آن هم بازیگران و هم بینندگان در خانه را مورد خطاب قرار داد.

او پس از گفتن این که “وقت بسیار خوبی را با همبازی های سابقش” گذرانده، اعتراف کرد: “درسته– برخی چیزها اتفاق افتاد. بنابراین، برای تماشای  صحنه ویژه ای که در قسمت دوم این فیلم پخش خواهد شد، منتظر بمانید. دیدار مجدد. باشه، خانم‌ها، یک تجدید دیدار عالی داشته باشید.”

آبراهام در ابتدا از مادر نوجوان در سال 2018 اخراج شد. او ادعا کرد که اخراجش به دلیل فعالیتش در سرگرمی بزرگسالان بوده است.

Teen Mom: Family Reunion در 11 ژانویه در  MTV. ساعت 20 پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا