سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جولیا کخ از پیتر مارینو کمک میگرد تا خانه 40 میلیون دلاری UES را دوباره بازسازی کند.

 

منابع به ما می گویند که جولیا کخ میلیاردر، پیتر مارینو ستاره طراح ،را برای بازسازی  خانه 40 میلیون دلاری اش Upper East Side که او در سال 2018 ، یک سال قبل از فوت شوهرش دیوید خریداری کرده، انتخاب کرده است.

شنیدیم که او در حال تغییر دکوراسیون خانه 15000 فوت مربعی است که قبلاً به جوزف چتریت ، تعلق داشت.

 مشتریان مارینو دیوید گفن ، جورجیو آرمانی و جیزل بوندچن و تام بردی و همچنین شانل ، دیور و فندی بوده اند. او همچنین برای یک آپارتمان قبلی کخ کار کرده است.

گفته شده که مارینو “رتوش طراحی داخلی” را برای خانه کخ که دارای یک سالن ورزشی و آبگرم است و دست نخورده است ، ارائه می دهد. منابع گفتند که کخ از این مکان خوشش می آید زیرا فضای بیشتری برای خانواده اش فراهم می کند.

جولیا اخیراً  زمانش را بین  نیویورک و پالم بیچ ، فلوریدا تقسیم کرده است. . منبع دیگری در مورد ثروتمندترین زن نیویورک گفت: “جولیا در حال حاضر متمرکز بر خانواده اش و کارهای خیرخواهانه است. 

ما می شنویم که او اخیراً به موسسات خیریه از جمله St. John’s Bread & Life in Bed-Stuy و East Harlem’s Little Sisters of the Assurance Family Family کمک کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا