سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ریز احمد و لولو وانگ سریال کمدی «پسر خوش شانس» را تولید می کنند.

به گزارش ورایتی، ریز احمد، بازیگر نامزد اسکار، با لولو وانگ، نویسنده و کارگردان باهوش همکاری خواهد کرد تا سریال کمدی پسر خوش شانس را برای آمازون بسازد. وانگ یک فیلمساز آمریکاییه که بیشتر به خاطر نویسندگی و کارگردانی فیلم خداحافظی شناخته می شود، در حالی که احمد با بازی در فیلم های The Night Of، Sound of Metal و Rogue One به شهرت زیادی رسیده است.

این رمان نوشته لیزلی تنوریو زندگی یک نوجوان فیلیپینی غیرقانونی به نام اکسل را دنبال می‌کند که اولین عشقش را تجربه می‌کند، او رابطه‌ بهم ریخته ای با مادرش که یک ستاره اکشنه دارد  و باید راهی برای پس دادن بدهی های هنگفتشان پیدا کنند. . این رمان در اولین انتشارش با تحسین منتقدان روبرو شد و جایزه New American Voices در سال 2020 را از آن خودش کرد و امسال فینالیست جایزه جویس کارول اوتس شد.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان اکران The Son Of Good Fortune وجود ندارد، اما به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این سریال  و بازیگران منتشر می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا