سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

آنا د آرماس جایگزین اسکارلت جوهانسون در فیلم Ghosted با بازی کریس ایوانز شد.

آنا د آرماس قرار است جایگزین اسکارلت جوهانسون در فیلم جدید اکشن ماجراجویی Ghosted شود. بنا بر گزارش ها، جوهانسون به دلیل مغایرت با برنامه ریزی هایش، پروژه را به صورت دوستانه ترک کرده است.

این فیلم توسط Skydance با تهیه کنندگی دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر ساخته شده است. کریس ایوانز که قراره در این فیلم در کنار د آرماس بازی کند و با او در فیلم Knives Out  هم همبازی بود به عنوان تهیه کننده این فیلم فعالیت می کند.

این فیلم یک فیلم اکشن, ماجراجویی و عاشقانه است. این تغییر بازیگران به دلیل  شروع فیلمبرداری در ماه فوریه هست که با برنامه های جوهانسون مطابقت نداشت.

الیسون به دی آرماس به دلیل ایفای نقش های مهم اخیرش در فیلم هایی مانند Knives Out و No Time To Die به او پیشنهاد داد تا جایگزین جوهانسون شود. د آرماس قبلا هم با ایوانز و رایان گاسلینگ در فیلم مرد خاکستری به کارگردانی جو و آنتونی روسو برای نتفلیکس بازی کرده است. او همچنین در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی در  اسپین اف جدید جان ویک , به نام بالرین است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا