سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

باشاک گومولجینلی اوغلو که سریال Yargı ( قضاوت ) را ترک کرد در پروژه جدیدی حضور دارد.

بازیگر مشهور  باشاک گومولجینلی اوغلو با سریال تلویزیونی Sen Çal Kapımı (تو درم را بزن ) پیشرفت بزرگی در حرفه اش ایجاد کرد و سپس با شخصیت نوا در سریال تلویزیونی Yargı (قضاوت) موفق شد میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار دهد.

این بازیگر در پروژه‌های جدید، برنامه‌ای را برای حیوانات خیابانی در کانال یوتیوب Onedio آغاز کرد. او و چاگری چیتاناک همبازی و عشقش در سریال  Sen Çal Kapımı با این برنامه مورد قدردانی قرار گرفتند که در آن سعی کردند آگاهی را برای حیوانات خیابانی افزایش دهند.

باشاک گومولجینلی اوغلو درباره قرار گرفتن حیوان به عنوان عضوی از خانواده و سهیم شدن زندگی با آنها، گفت: تخمین زده می شود که 4 میلیون گربه و تقریباً یک میلیون سگ در خانه هایی با صاحبانشان در ترکیه زندگی می کنند. هنگام انتخاب گربه، سگ یا پرنده، داشتن اطلاعاتی در مورد نژاد و شخصیت آن حیوان بسیار مهم است. در این برنامه هم با نژادها و هم با ویژگی های شخصیتی دوستان عزیزمان آشنا می شویم.»

باشاک گومولجینلی اوغلو که در افتتاحیه برنامه خانواده اش را معرفی کرد، در اولین برنامه خود میزبان عشقش چاگری چیتاناک و دو سگش بود.

این بازیگر معروف با معرفی دو سگ خود به نام های آژان و مارتی به حضار، اطلاعاتی در مورد شخصیت و نژاد آنها هم ارائه کرد.

در حالی که این زوج  با برخورد همدلانه خود در این برنامه تأثیر شدیدی گذاشتند، از مخاطبان خواستند از غذای حیوانات ولگرد حمایت کنند.

بازیگر چاگری چیتاناک اظهار داشت که بسیار خوشحالم که معشوقم چنین برنامه ای را راه اندازی کرده و در بیان مشکلات حیوانات ولگرد نقش داشته است.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا