سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

میندی کالینگ می‌گوید هر کاراکتر در «Never Have I Eve » نمایانگر «بخش متفاوتی از شخصیت منه»

کالینگ 43 ساله در اولین اکران فرش قرمز فصل سوم سریال  Never Have I Ever به PEOPLE گفت: «یکی از چیزهای عالی در مورد سریالی  مانند این، و خلق آن، اینه که هر کاراکتر به نظر من، جنبه متفاوتی از شخصیت من را نشان می دهد.

او توضیح داد: «من مانند نالینی [پورنا جاگاناتان] بی حوصله هستم  و همان نگرش را در مورد جوانان و کارایی او دارم.اما من واقعاً خیلی به دیوی [میتری راماکریشنان] و خواسته‌های او – تمایل او به دوست داشته شدن و پذیرفته شدن و خواستن یک دوست پسر- ارتباط دارم.

او گفت: “من خیلی خوش شانس هستم که پورنا و مایتری، این بازیگران باورنکردنی را دارم، که می توانند داستان را به گونه ای زنده کنند که ما هرگز نمی توانستیم به عنوان نویسنده تصور کنیم

او توضیح داد: «این سریالیه که فکر می‌کردیم فقط گروه خاصی از مردم آن را دوست دارند و اینطور نبود. و این به ما اعتماد به نفس داد تا بیشتر از این خطوط داستانی را بررسی کنیم که احساس می کردیم قبلاً اینطور می گفتیم: “به نظر خیلی خاص می رسد، مردم آن را دوست ندارند.” بنابراین بله، این بزرگترین شگفتی برای من بود.”

فصل 2 سریال Never Have I Ever با شخصیت اصلی دیوی که پس از دو فصل آشفتگی عاشقانه تصمیمی در مورد زندگی عاشقانه خود گرفت، پایان یافت. او تصمیم گرفت با جوک پکستون رابطه برقرار کند و با پایان فصل در راهروی مدرسه دست در دست او دیده شد.

فصل سوم  بر پیشرفت رابطه آنها تمرکز خواهد کرد .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا