سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپاسینما و تلویزیون

ستاره های This Is Us فصل پایانی رضایت بخشی را قول داده اند.

ستاره های This Is Us در طول نشست خبری  E! نیوز فاش کردند که باید با این سریال محبوب خداحافظی کنیم و این پایانی دراماتیک خواهد بود که می توانیم قدردان آن باشیم.

وقتی از سوزان کلچی واتسون خواسته شد که درباره فصل آخر درام موفق NBC صحبت کند او قول داد که : “من معتقدم که هر  داستانی به پایان خواهد رسید. فصل پایانی بسیار رضایت بخش خواهد بود.”

خدا را شکر برای آن!  مندی مور به ما اطمینان داد، “به سوالات زیادی پاسخ داده خواهد شد، اما هنوز چیزهای شگفت انگیزی وجود دارد چون این ترفند سریاله.”

او درباره ازدواج بعدیش در سریال گفت: «ما در واقع اکنون وارد آن خط داستانی شده‌ایم. “من همیشه چنین قهرمانی بوده ام، عمدتاً به این دلیل که جان هوئرتاس را خیلی دوست دارم. اما دوست دارم که او هرگز تحت تأثیر بیزاری یا بی اعتمادی مردم میگل قرار نگرفته باشد.”

به گفته جاستین هارتلی، اگرچه ما خودمون را برای یک خداحافظی پر از اشک آماده می کنیم، اما تماشاگران مطمئناً پایانی عالی خواهند داشت.

پخش فصل آخر This Is Us سه شنبه، 4 ژانویه، ساعت 9 شب  از NBC آغاز می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا