سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه ترکیاخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

عصبانیت سیبل ککیلی«Sibel Kekilli»…

سیبل ککیلی، بازیگر ترک تبار آلمانی، در اولین اکران فیلم «شب تاریک»، که در آن نقش‌آفرینی کرده بود، بعلت درگیری با همبازی خود پینار دنیز شرکت نکرد.

«شب تاریک» آخرین فیلم اوزجان آلپر که برای اولین بار در پنجاه و نهمین جشنواره فیلم «پرتقال طلایی آنتالیا» به نمایش درآمد و شایسته دریافت جوایز «بهترین فیلم» و «بهترین فیلمنامه» شناخته شد، اکران شد. اولین نمایش این فیلم با بازی برکای آتش، جم ییگیت اوزوم اوغلو، تانر بیرسل، پینار دنیز و سیبل ککیلی به تازگی برگزار شد.

در حالی که برکای آتش، پینار دنیز، اوزان چلیک، جیلان ارتم، طرهان کاراگوز، فیرات کایماک، سلیمان کادم کبعلی، صفا تانتوغلو و اوزگور جم توغلوک همراه با کارگردان فیلم، اوزجان آلپر، در این جشن حضور داشتند، ککیلی در این جشن شرکت نکرد. معلوم شد که این هنرپیشه معروف با همبازی خود پینار دنیز دچار بحران شده و زمانی که خواسته هایش برآورده نشده، در این جشن شرکت نکرده است.

به گزارش پستا(Posta)؛ دلیل عدم حضور ککیلی در اکران فیلم سینمایی «شب تاریک» مشخص شد. ککیلی، متوجه شده که برخی از صحنه های او از فیلم حذف شده و نقش پینار دنیز بیشتر شده است. این بازیگر که می خواست دوباره، صحنه های خودش را به فیلم اضافه کند، به دلیل اینکه از خواسته خود نتیجه‌ای نگرفته، در اولین نمایش حاضر نشد.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که:

اسحاق 35 ساله، یک نوازنده دوره گرد از یک شهر کوچک کوهستانی است.7 سال پیش، زمانی که برای خداحافظی با مادر در حال مرگش به شهر بازگشته بود، حادثه لینچ، رخ داده که او را آزار می دهد. اسحاق در مواجهه با پنج عامل دیگر، دوستان دوران کودکی‌اش و مردم شهر که از آنها (لینچ)حمایت می‌کنند، مبارزه می‌کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا