سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیری کره ایپیشخوان اروپا

ستاره فیلم کره ای «پارازیت» پارک سو دام، 30 ساله، در حال مبارزه با سرطان تیروئید هست.

پارک سو دام بازیگر 30 ساله اهل کره جنوبی به سرطان تیروئید پاپیلاری مبتلا شده است.

ستاره پارازیت با بازی در این فیلم هیجان انگیز برنده اسکار با کارگردانی بونگ جون هو به شهرت جهانی رسید.

نمایندگان او در بیانیه ای به CNN گفتند که پارک پس از معاینه توسط پزشکش از بیماریش مطلع شد و بعداً تحت عمل جراحی برای برداشتن توده سرطانی قرار گرفت.

سرطان تیروئید پاپیلاری شایع‌ترین نوع سرطان تیروئیده که هر ساله حدود 200000 آمریکایی را درگیر می‌کند که اکثراً بین 30 تا 50 سال سن دارند و در زنان بیشتر از مردان دیده می‌شود. به گفته موسسه ملی سرطان، افرادی که ریشه آسیایی دارند در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری هستند.

به گفته نماینده هایش این تومورها قابل درمان هستند.

طبق بیانیه ArtistCompany، پارک از اینکه نمی تواند در تور تبلیغاتی فیلم جدیدش درام جنایی  «تحویل ویژه» که در ژانویه 2022 اکران می شود حضور داشته باشد خیلی ناراحت است.

این آژانس می‌گوید: «شرکت می‌خواهد یک بار دیگر از همه مردم برای نشان دادن حمایتشان از فیلم «تحویل ویژه» و بازیگر پارک سو دام و همچنین از دیگر بازیگران و عوامل این فیلم تشکر کند.”

در  فیلم «پارازیت»، پارک سو دام نقش یک کلاهبردار جوان را بازی می‌کند که خودش را یک هنردرمانگر نخبه  جا می زند و  توسط خانواده‌ای ثروتمند،  استخدام می شود و قصد دارد به خانواده‌اش در  مشکلات مالی کمک کند.

نمایندگان افزودند: “پارک سو دام روی بهبودیش تمرکز خواهد کرد تا بتواند همه شما را در آینده ببیند، و ArtistCompany هم تمام تلاشش را برای بهبودی این بازیگر می کند. ”

فیلم «پارازیت» به کارگردانی بونگ جون هو جایزه اسکار بهترین فیلم غیر زبان انگلیسی و اولین فیلم کره جنوبی در سال 2020 را از آن خود کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا