سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

برد پیت بخاطر تهمت آنجلینا جولی دلشکسته است.

به گفته نزدیکان آنها، برد پیت از ادعای تیم آنجلینا جولی که آماده شهادت در مورد اظهار همسر آزاری در دادگاهه، دلشکسته است.

در حالی که این زوج هالیوودی از قبل به طور قانونی طلاق گرفته اند ، اما هنوز در مورد سرپرستی شش فرزندشان باهم درگیر هستند. آنها در جریان دادرسی مقابل قاضی خصوصی هستند.

اما در 12 مارس ، جولی ، 45 ساله ، اسنادی را ارائه داد که نشان می داد هم او و هم فرزندانش مایل به ارائه شهادت و “مدرک درباره ادعاهای خود علیه پیت 57 ساله هستند.

اسناد دادگاه ، در این مورد ، خصوصی و مهر و موم شده است اما به وبلاگ هالیوود The Blast منتشر شد.

یک منبع نزدیک به پیت گفت: “برد از اینکه آنجلینا اینکار را کرده قلبش شکسته است. احساسات زیادی بعد از ازدواج آنها هنوز باقی مانده است.

“برد مسئولیت کارهایش را به عهده گرفته و دیگر مشروب نخورد.

“این ازدواج در بعضی مواقع بسیار پرشور و گاهی تلخ بود و -مثل همه زوجها – آنها با هم دعوا داشتند ، اما در عین حال اوقات بسیار خوبی را با هم داشتند.

“او در مورد مشروبات الکلی و مشکلات دارویی اش در طول مدتی که باهم بودند صحبت کرده است.”

پیت در طی زندگی مشترکش با جولی هرگز دستگیر یا متهم به جرمی نشده است و همچنین هیچ گزارش پلیس درباره هرگونه ادعای همسرآزاری گزارش نشده است.

در هواپیمای شخصی با خانواده اش یک اتفاق کاملاً واضحی افتاد ، اما هیچگاه اتهامی به او وارد نشد.

“برد و تیمش هرگز به آنجلینا توهین نکرده اند. اما تیم او احساس می کند که اظهار این ادعا برای متزلزل کردن نظرات قبل از نتیجه گیری دادگاه محاسبه شده است. “

“برد احساس می کند که خیلی از فرزندانش دور است و از این بابت بسیار ناراحت است.”

امید است که دادگاه ماه آینده به پایان برسد و قاضی – که آنجلینا آن را محاکمه کرده و تاالان موفق به حذف آن از پرونده نشده است – در مورد حضانت رای صادر کند. قاضی اودرکیرک –  هرگونه تعصب شخصی راجع به هر یک از طرفین یا وکالت در این پرونده را رد کرده است.

منابع به Page Six می گویند که با بچه ها توسط درمانگران منصوب دادگاه مذاکره شده ، اما اعتقاد بر این است که گزارش های اخیر مبنی بر شهادت منفی پسر بزرگ ، مادوکس ، علیه پیت ،واقعی نیست.

پیت در حال مبارزه برای حضانت مساوی 50-50 فیزیکی و قانونی شش فرزندش با آنجلینا جولی است.

رابطه او با مادوکس “معضل” توصیف شده است ، گفته می شود پیت دلش شکسته است.

در سال 2016 ، پیت از ادعاهای کودک آزاری که توسط اداره حمایت کودکان و خانواده لس آنجلس که در مورد حادثه ای بین او و مادوکس در هواپیما از ایالات متحده به اروپا مطرح شده بود ، تبرئه شد.

این حادثه باعث شد تا آنجلینا بازیگر “Maleficent” بعد از دو سال ازدواج در سپتامبر 2016 درخواست طلاق کند. آنها در سال 2019 به طور قانونی طلاق گرفتند.

 پیت گفته بود:”ما هر دو تلاشمان را می کنیم. من از یک وکیل شنیدم که می گفت ، “هیچ کسی در دادگاه برنده نمی شود – فقط طرفین بدتر صدمه می بینند.” و به نظر می رسد درست است ، شما یک سال را صرف ساختن پرونده ای برای اثبات حرف خود و اینکه چرا درست است و چرا آنها اشتباهه می کنید

“و خوشبختانه شریک زندگیم در این مورد موافق است. فقط برای بچه ها نگران کننده است که ناگهان خانواده آنها از هم بپاشد. “

در حالی که پیت از اتهاماتش تبرئه شده بود ، او افزود که رفاه حال شش فرزندش از همه چیز مهمتر است.

“چیزهای زیادی برای گفتن به آنها وجود دارد زیرا درک آینده وجود دارد ، درک لحظه ای فوری و اینکه چرا ما در این مرحله هستیم ، وجود دارد و سپس بسیاری از مسائل مربوط به گذشته را بیان می کند که ما در مورد آنها صحبت نکرده ایم. بنابراین تمرکز ما این است که همه افراد قوی تر و بهتری ظاهر شوند – نتیجه دیگری وجود ندارد. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا