سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ملاقات آنجلینا جولی و دخترش زاهارا از قانونگذاران در دی سی برای حمایت از قانون خشونت علیه زنان

آنجلینا جولی و دختر 16 ساله اش، زاهارا، در یک ماموریت هستند و این ماموریت آنها را به پایتخت کشور آورد تا از قانون خشونت علیه زنان دفاع کنند.

ستاره Eternals  در روز جمعه چند عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در کپشن، دقیقاً توضیح داد که چرا و با چه کسی در واشنگتن ملاقات کرده اند، جولی نوشت که باعث افتخارشه که با زاهارا از دی سی دیدن کند و با طرفداران و مدافعان کار کند. قانون‌گذاران قانون #خشونت علیه زنان را مدرن و تقویت کنند تا شامل حمایت‌هایی از سلامت و ایمنی کودکان، جوامع رنگین پوست، LGBTQ و … شود.»

جای تعجب نیست که جولی به  سراغ این هدف جدید آمده است. فهرست تلاش های بشردوستانه او شامل سفر به کشورهای جنگ زده همراه با سازمان ملل متحد برای کمک به پناهندگان است. او همچنین به راه اندازی طرح های متعددی برای کمک به کودکان و قربانیان تجاوز جنسی کمک کرده است.

مهمتر از همه، او  سازمان مدوکس جولی-پیت را یک سال پس از پذیرش اولین فرزندش، مدوکس، در سال 2002 تأسیس کرد. هدف این سازمان ریشه کنی فقر و بهبود مراقبت های بهداشتی و آموزش در کامبوج است. جولی و همسر سابقش، برد پیت، چندین سال بعد نیز بنیاد جولی-پیت را با هدف انجام امور بشردوستانه در سراسر جهان راه اندازی کردند. یکی از اولین کمک های مالی بزرگ پس از راه اندازی این بنیاد  اهدای یک میلیون دلار به پزشکان بدون مرز بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا