سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تجدید دیدار لیدی گاگا با بردلی کوپر در مراسم جوایز SAG 2022

لیدی گاگا ستاره فیلم خاندان گوچی با لباسی از برند آرمانی در مراسم اهدای جوایز روز یکشنبه  روی فرش قرمز رفت و برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن در نقش پاتریزیا رگیانی، فیلم ” خاندان گوچی ” شد.

در طول اهدای جوایز، گاگا با همبازی اش جرد لتو , فیلم خاندان گوچی را معرفی کرد. همچنین او با بردلی کوپر، کارگردان و همبازی فیلم A Star Is Born، که برای نقش اصلی در Nightmare Alley نامزد شده بود، دوباره دیدار کرد.

بازی لیدی گاگا تحسین های زیادی را برای او به همراه داشته است، از جمله جایزه نمادین از مراسم بین المللی فیلم پالم اسپرینگز امسال.

او در حالی که جایزه این مراسم را می گرفت به ET گفت: “من به تمام جوایزی که در طول این سالها برنده شده ام فکر می کنم، و به راهی که همیشه دوست داشتم بازیگر شوم، و حالا اینجا هستم و دارم این جایزه را میگیرم و برای نقشها سپاسگزارم. ”

او ادامه داد:  “راهی برای گفتن این داستان وجود داشت پاتریزیا زنی بود که از بدنش برای به دست آوردن آنچه می‌خواست استفاده می‌کرد، زنی که از طمع استفاده می‌کرد، زنی که برای پول دست به قتل و رسوایی زد. اما وقتی در مورد او خواندم و درباره او تحقیق کردم، متوجه شدم درون پاتریزیا داستان بسیاری از زنانه و دریافت جایزه آیکون برای آن برای من خیلی معنادار است.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا