سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

متیو مک کانهی اعتراف کرد که روی ریس ویترسپون کراش داشته است.

روز جمعه متیو مک‌کانهی در طول مصاحبه مشترک او و ریس ویترسپون با الن دی جنرس اعتراف کرد که روی ریس ویترسپون کراش داشته است.

پس از اینکه دی جنرس از آن دو پرسید که اولین کراشش در سلبریتی ها چه کسی بود، گفت: «من کمی عاشق خانم جوانی بودم که در «مردی در ماه» کنار من نشسته بود.

ویترسپون 45 ساله از پاسخ دوست و همبازیش در  «Sing 2» تعجب کرد.

متیو 52 ساله اضافه کرد: «یکی از اولین کراشهای من.

این سوال از ویترسپون هم پرسیده شد و او جواب داد :جیم موریسون از The Doors.

او با خنده توضیح داد: “من بچه عجیبی بودم.” “واقعاً عجیب بودم.”

این دو بازیگر در  سه فیلم با هم همکاری داشته اند اما هرگز با هم در تلویزیون حضور نداشتند.

مک کانهی که می گوید اولین بار با ویترسپون در سال 2006  شبی که او  جایزه بهترین بازیگر زن در اسکار را دریافت کرد، ملاقات کرد و همچنین در مراسم عروسی او با جیم توث در سال 2011 هم حضور داشت.

هر دو بازیگر متاهل و دارای فرزند هستند. ویترسپون در حال حاضر همسر تاث، یک نماینده هالیوود است و آنها پسری به نام تنسی جیمز 9 ساله دارند. او همچنین دارای دو فرزند از ازدواج قبلی اش با رایان فیلیپ دارد – آوا الیزابت، 22 ساله، و پسر دیکن ریس، 18 ساله.

مک کانهی در سال 2012 با مدل کامیلا آلوز ازدواج کرد و آنها سه فرزند با هم دارند – پسران لوی آلوز و لیوینگستون آلوز به ترتیب 13 و 8 ساله و همچنین دختر ویدا آلوز 11 ساله.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا