سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

راسل کرو در فیلم ترسناک «The Pope’s Exorcist’ » بازی می کند

راسل کرو قرار است در فیلم  The Pope’s Exorcist ، یک فیلم هیجانی ماوراء طبیعی که جولیوس اوری  کارگردانی آن را بر عهده دارد بازی کند.

کرو شخصیت واقعی پدر گابریل آمورث را به تصویر می کشد، کشیشی که به عنوان جن گیر ارشد واتیکان کار می کرد و بیش از 100000 جن گیری در طول زندگیش انجام داد. (او در سال 2016 در سن 91 سالگی درگذشت.) آمورث دو  کتاب خاطرات نوشته –  داستان جن گیری و جزئیات تجربیاتش را از مبارزه با شیاطینی که مردم را در شرارتش به چنگ انداخته بودند.

کرو که برای بازیش در سال 2000 در گلادیاتور برنده جایزه اسکار شد، وارد دوران شلوغی می شود. او اخیراً  فیلم مارول سونی،Kraven the Hunter,  را به پایان رسانده و همنیطور  نقش زئوس در فیلم Thor: Love and Thunder اثر تایکا وایتیتی، را که در ۸ جولای اکران شد بازی کرد.

او همچنین چند فیلم در دست دارد، از جمله فیلم The Greatest Beer Run Ever اثر پیتر فارلی که در اپل ساخته شده است، و فیلم Poker Face که خودش  کارگردانی، نویسندگی فیلم را برعهده دارد و در کنار لیام همسورث و RZA بازی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا