سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

داکوتا جانسون از رابطه “خصوصی اش” با کریس مارتین می گوید.

داکوتا جانسون به طرفداران از زندگی اش با کریس مارتین می‌ گوید.  در مصاحبه ای با ELLE UK، این بازیگر 32 ساله صحبت کوتاهی در مورد رابطه اش با بازیگر نقش اول کلدپلی،  کریس مارتین 44 ساله، که اولین بار در سال 2018 با او آشنا شد می کند.

او  می‌گوید: «ما مدت زیادی با هم بودیم، و گاهی اوقات بیرون می‌رویم، اما هر دو آنقدر کار می‌کنیم که در خانه بودن و خلوت کردن را ترجیح می دهیم.”

جانسون اضافه کرد : “بیشتر مهمانی ها در داخل خانه من برگزار می شود.”

او توضیح می دهد: “من احساس می کنم هم 48 سال و هم 26 سال دارم.باید کمی حالم خوب شود. و گاهی اوقات هم همینطوره! اما آنقدر کار کرده ام که نوشیدن چای و تماشای تلویزیون برایم جذابه.”

پس از اینکه جانسون و مارتین در سال 2018 رابطه شان را شروع کردند، جانسون به تاتلر گفت که قرار نیست در مورد رابطه عاشقانه شان صحبت کند، و بعد اضافه کرد: “اما من بسیار خوشحالم.”

این دو در سپتامبر 2019 در یک ایونت خیریه در عموم با هم حضور پیدا کردند و بعدا در فوریه 2020، جانسون یک موزیک ویدیو برای گروه مارتین کارگردانی کرد. در دسامبر 2020، پس از اینکه جانسون هنگام خرید در  وست هالیوود با حلقه سنگ زمردی بزرگ روی انگشتش دیده شد، شایعات نامزدی به گوش رسید.

در ماه اکتبر، هم مارتین در کنسرتش آهنگی را به جانسون تقدیم کرد و او را «دنیای من» نامید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا