سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جک آزبورن با دوست دخترش آری گیرهارت نامزد کرد.

جک آزبورن نامزد کرد!

این شخصیت تلویزیونی 36 ساله و دوست دخترش آری گیرهارت به زودی زن و شوهر می شوند. جک روز پنجشنبه این خبر خوشحال کننده را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت .

پسر شارون و آزی آزبورن  در کنار سلفی از خودشون نوشت : “امروز از زیباترین و دوست داشتنی ترین زنی که تا به حال دیدم خواستم با من ازدواج کند. او گفت بله!! زندگی مجموعه ای از درهاست و من بسیار هیجان زده هستم که با او از این درها عبور کنم.”. او واقعاً یک موجود جادوییه با قلبی بزرگتر از تصورات من.”

آری که یک طراح داخلیه هم همین عکس را منتشر کرد و نوشت: “امروز بهترین دوستم از من خواست در سرزمین عجایب زمستانی با او ازدواج کنم. من تو را برای همیشه دوست خواهم داشت و  همسفر من، شریک ماجراجویی من. ای محافظ من. من برای همیشه با تو بودن آماده ام.”

در پست آری، خواهر شوهر آینده او، کلی آزبورن، نوشت: “من خیلی خوشحالم!!! حالا ما واقعاً خواهریم!!!! من تو را خیلی دوست دارم. به خانواده ما خوش آمدید.

شارون هم به پسرش و عروس آینده اش تبریک گفت و در پستش نوشت: “من و اوزی از نامزدی پسرمان جک با آری گیرهارت خیلی خوشحالیم ما برای آنها یک عمر عشق، نور و شادی آرزو می کنیم.

عروس آینده همچنین در استوری اینستاگرامش عکسی از حلقه نامزدی پر زرق و برقش گذاشت.

جک قبلاً از سال 2012 تا 2019 با لیزا استلی ازدواج کرده بود.  این زوج سابق سه دختر دارند، پرل 9 ساله، اندی 6 ساله و مینی 3 ساله.

جک و آری در سپتامبر 2019 رابطه شان را در  اینستاگرام رسمی کردند.

سپس این زوج در نوامبر 2019، زمانی که با هم در مراسم جوایز موسیقی آمریکا شرکت کردند، رابطه شان را به صورت علنی اعلام کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا