سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

فیلم Spider-Man: No Way Home با 15.4 میلیون دلار فروش در صدر باکس آفیس شب سال نو قرار گرفت.

دنباله ابرقهرمانی Spider-Man: No Way Home به راحتی در صدر جدول باکس آفیس شب سال نو قرار گرفت و ۱۵.۴ میلیون دلار در روز جمعه فروخت تا فروش داخلی اش را به ۵۷۲.۶ میلیون دلار برساند.

سالی که گذشت سالی قدرتمند برای توزیع‌کننده‌اش، سونی پیکچرز بود که برای فیلمهای «شکارچیان ارواح: زندگی پس از مرگ» و «Venom: Let There Be Carnage» امتیازهای تجاری کسب کرد.شیوع سویه امیکرون که موارد ابتلا بالایی در ایالات متحده دارد، ممکن است یک شکست دیگر برای بیزینس ها باشد.

اگر این فیلم تا 48 میلیون دلار دیگر در آخر این هفته بفروشد کل مبلغ فروش این فیلم  به بیش از 615 میلیون دلار می رسد و باعث می شود تا جای «شگفت‌انگیزان 2» را بگیرد و به دهمین فیلم پردرآمد  باکس آفیس داخلی تاریخ تبدیل شود.

انیمیشن «Sing 2» از یونیورسال و ایلومینیشن هم به عملکرد قابل قبولی در طول تعطیلات ادامه داد و 6.4 میلیون دلار به دست آورد تا مجموع فروشش را به 76.4 میلیون دلار برساند. این فیلم خانوادگی باید در آخر هفته 19.5 میلیون دلار فروش داشته باشد.

فیلم زیردست آمریکایی: داستان کورت وارنر «American Underdog» از Lionsgate، با کسب 1.3 میلیون دلار فروش در آخر هفته در جایگاه سوم قرار گرفت تا مجموع فروش داخلی خود را به بیش از 12 میلیون دلار برساند. این فیلم الهام بخش باید در آخر هفته 4 میلیون دلار بفروشد.

رتبه چهارم به فیلم  «مرد شاه» استودیو قرن بیستم رسید. این فیلم در روز جمعه 1.2 میلیون دلار فروخت. به این ترتیب مجموع فروش داخلی «مرد شاه» به 16.3 میلیون دلار می رسد. این اکشن ماجراجویی باید 3.7 میلیون دلار در این آخر هفته بفروشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا