سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

برادر چادویک بوزمن، کوین دومین سالگرد بهبودیش از سرطان را جشن می گیرد.

کمتر از دو ماه بعد از مرگ چادویک بوزمن بر اثر سرطان ، کوین ، برادر بزرگتر او دومین سالگرد  بهبودیش از سرطان را جشن می گیرد.

 کوین 48 ساله ، اوایل این ماه این خبر را در استوری اینستاگرامش اعلام کرد.

کوین ، رقصنده و طراح رقص ساکن نیویورک ، نوشت: “امروز دومین سالگرد بهبودی کامل من است.” “من در سال 2018 به سرطان مبتلا شدم و تحت یک دوره شیمی درمانی قرار گرفتم.”

او گفت:”من می خواستم  این خبر را به اشتراک بگذارم چون این خبر خوبی است. “

چادویک بوزمن ستاره “پلنگ سیاه” در 28 اوت در سن 43 سالگی درگذشت. او در سال 2016 به بیماری سرطان روده بزرگ مبتلا شد و به مدت 4 سال مبارزه کرد.  تیم او گفتند:”او در طی جراحی های بی شمار و شیمی درمانی اش در فیلمهای  “Marshall,” “Da 5 Bloods” و “Ma Rainey’s Black Bottom”بازی کرد.

کوین در جشن سلامتی اش نوشت: “امیدوارم با من بخندید و جیغ بزنید.” “سرطان چیزی است که اکثر ما هیچ کنترلی روی آن نداریم. ما فقط می توانیم فعالیت و درمان و روحیمان را نسبت به آن کنترل کنیم. تشخیص به موقع سرطان جان افراد را نجات می دهد. سلامتی ثروت است یک ثروت واقعی. “

اوایل ماه اکتبر ، دریک بوزمن ، برادر دیگر چادویک که یک کشیش است ، آخرین مکالمه اش را با برادرش به یاد آورد.

دریک گفت چادویک در ماه اوت به او گفت: “… مرد ، من در استیج چهارم هستم و به تو نیاز دارم که مرا از این نجات بدی.”

دریک گفت: “هنگامی که او به من گفت ، من براش دعا کردم که خدا او را شفا دهد. “و روز بعد او درگذشت.”

در ماه سپتامبر ، چادویک در قبرستان کلیسای باپتیست وفلون در بلتون ، کارولینای جنوبی ، نه چندان دور از زادگاهش، اندرسون ، آرام گرفت. بعدا مشخص شد که این بازیگر بدون وصیت نامه درگذشت و همسر او، تیلور سیمون لدوارد ، در 15 اکتبر پرونده انحصار وراثت را در لس آنجلس تشکیل داد. آنها از سال 2015 با هم بودند ، و قبل از مرگ چادویک ، مخفیانه ازدواج کردند گفته می شود که در اکتبر 2019 نامزد کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا