سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیهخبر های داغ

4 نفر از عوامل سریال ترکی اراضی بی قانون به کرونا مبتلا شدند.

یکی از شوک های ویروس کرونا که در هفته های اخیر در سریال تلویزیونی تجربه شد،  مبتلا شدن عوامل سریال اراضی بی قانون بود. در ابتدا مشخص شد که بازیگر باشاک پارلاک به ویروس کرونا مبتلا شده است.

بعد از باشاک پارلاک که به تازگی با شخصیت بهار به داستان پیوسته، دومین مورد ابتلا به کرونا دوگاچ یلدیز در نقش جمال بود.  در هفته آخر دسامبر، فیلمبرداری به علت مشکلات کرونا متوقف شد و سیزدهمین قسمت جدید این سریال در هفته آخر دسامبر پخش نشد.

بعداً تعداد مبتلایان به ویروس کرونا با هازار موتان به سه نفر رسید… بعد از هزار موتان که با نقش فیندیک هاتچه وارد داستان شد، مورد چهارم هم مشخص شد.

چهارمین نفر که مبتلا شد ماین تبر  بود.  پس از قرنطینه  این بازیگر با تجربه , برنامه های فیلمبرداری  دوباره مشخص شد.

بازیگران سریال از پنجشنبه  مجددا فیلمبرداری را شروع می کنند. . سیزدهمین قسمت جدید هم چهارشنبه 19 ژانویه پخش خواهد شد.

ماین تبر دلایل موفقیت این پروژه را اینگونه توضیح داد:

«فکر می‌کنم موفقیت این پروژه نتیجه تلاش تیمی است که روح خودشون را در حین توصیف دشواری‌های زندگی آن دوره نشان می‌دهد. من در مورد پروسه ای صحبت می کنم که در آن آماده سازی اولیه 7 ماه طول کشید و 4 فصل اول در 3 ماه تکمیل شد. اولین عنصر قابل توجهی که در فیلمنامه مرا تحت تاثیر قرار داد، مشکلات زندگی و کاری معدنچیان و این واقعیت بود که بلایای تجربه شده با بلایای واقعی سازگار بود. فکر می کنم این اولین قدمی است که موفقیت را نشان می دهد…”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا