سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیهخبر های داغ

پر دسیسه ترین سریال ترکی ” سیب ممنوعه ” این هفته پخش نمی شود.

تقریباً همه سریال‌های تلویزیونی این روزها در حال استراحت هستند. دلیل آن  هم افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا است. سیب ممنوعه هم به کاروان سریال های متوقف شده پیوست. اعلام شده که این سریال در این هفته پخش نخواهد شد.

فصل پنجم یاساک الما یا سیب ممنوعه که در شبکه فاکس پخش می شود، یکی از بهترین تولیدات این کانال است. این سریال که با هر قسمتش یک  اتفاق جدید میفتد با تمام سرعت به پخشش ادامه می دهد. اما  اعلام شده  که قسمت جدید این سریال با یک هفته تاخیر پخش خواهد شد.

دلیل توقف پخش تصمیم مشترکیه که شبکه فاکس برای تمام سریال هایش گرفته است. این شبکه قبلاً  هم سریال هایش را در هفته سال نو متوقف کرده بود. آنها تصمیم گرفتند این وقفه را برای همه سریال های شبکه تا یک هفته دیگر تمدید کنند.

بر اساس آخرین تصمیم، یاساک الما دوشنبه آینده منتشر نخواهد شد. طرفداران این سریال می توانند قسمت جدید را در روز 19 ژانویه ببینند.

در حال حاضر تقریباً همه سریال‌های این شبکه‌ ها به دلیل ابتلا به ویروس کرونا مجبور به توقف تولید شدند. فیلمبرداری سریال قضاوت و بارباروس قبل از سال نو به دلیل اتفاقاتی که در صحنه فیلمبرداری رخ داد متوقف شده بود.

یاساک الما، طولانی‌ترین سریال تلویزیونی فاکس،  ۱۹ ژانویه با صد و بیست و هفتمین قسمتش پخش می‌شود. گفته می شود اگر ریتینگ سریال خوب پیش برود، می تواند یک فصل دیگر ادامه پیدا کند. گفته می شود هدف فاروک آکسوی، تهیه کننده سریال، رسیدن به قسمت دویست است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا