سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

طرفداران ارکان پتککایا دوباره می توانند این بازیگر مشهور را با یک سریال جذاب روی پرده تماشا کنند

ارکان پتککایا بازیگر سرشناس در  سریالی به نام «Yasak Aşk» که Tims&B Productions در حال آماده سازی آن برای فصل جدید است، به عنوان بازیگر مرد مطرح شد.

اینکه سریال در آدانا فیلمبرداری می شود هم خبر قابل توجهی است. در اطلاعیه ای که از سوی شرکت سازنده اعلام شد، توافق با ارکان پتککایا اعلام شده است.

کمپانی Tims&B Productions سازنده سریال های ترکی که در بسیاری از کشورهای جهان با تحسین فراوان تماشا می شود، با تهیه کنندگی تیمور ساوچی و بوراک ساغیاشار، مقدمات فصل جدید را آغاز کرده است.

این کمپانی با بازیگر مشهور ارکان پتککایا برای پروژه جدیدش به نام «Yasak Aşk» به توافق رسیده است که قرار است در آدانا فیلمبرداری شود و در حال حاضر به عنوان جاه طلبانه ترین پروژه فصل جدید هیجان زیادی ایجاد کرده است.

این بازیگر مشهور آخرین بار در سریال تلویزیونی «O Kız» ظاهر شد که در 25 قسمت در فصل 2022-2023 با مخاطبان دیدار کرد. این بازیگر در دوره‌های بعد با پروژه‌های مختلف سینمایی به حضور در صحنه‌ها ادامه داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا